• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jaha, kameran pÄ min iPhone slutade fungera. Byte till en 13 Mini!
IMG_3204.jpeg

Ritkigt nice! Bra Bundle 👌 GGn Ă€r ju super trevlig verkligen đŸ€© Gravity mastern gillar ja ocksĂ„ men gillar mer grĂ„a modellen, navyn eller vilken de nu Ă€r 😋 men oavsett sĂ„ Ă€r de bra samling!

Ja den Ă€r favoriten, riktigt bra! NĂ„got hĂ„rt band just nu men vet de mjuknar/man vĂ€njer sig. Men gillar Ă€ven den enklare 7900, kĂ€nns stealth och superskön 😎 En bra trio, borde vĂ€ll rĂ€cka ett tag 🙈 Tanken Ă€r ha Garmin i jobbet sĂ„ kanske jag inte tröttnar sĂ„ fort Ă€ven fast jag gillar G-shock mkt mer Ă€n den just nu iaf

God mÄndag! Tar en starter innan det bÀr ivÀg till jobbet. Det Àr 2,5km till jobbet och jag promenerar varje morgon. -28°C ute.
Det finns en viss relation mellan temperaturen och utomhusbilder jag tar. För tar man av sig handskarna nÀr det Àr sÄ kallt tar det inte mÄnga sekunder innan det blir smÀrtsamt kallt om fingrarna.
Men prognosen visar att det ska bli betydligt varmare resten av veckan frÄn imorgon.

1000027683.jpg

Jag har inte hittat vinterskor som jag kÀnner passar för lÄnga promenader i strÀng kyla. Och joggingskor Àr inte varma ovanifrÄn. Lösningen:

1000027684.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp