• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Hej! Söker gummirem till denna men verkar svÄrt att hitta original till rimligt precis eller inom eu för den delen. Tacksam för tips!
Watchway har riktigt bra priser, dock utanför EU sĂ„ du Ă„ker pĂ„ tull/moms. Men dom brukar vara schyssta och skriva ner priset pĂ„ följesedeln 🙌
Passa pÄ att stoppa ner annat kul för 50 GBP sÄ Àr frakten gratis. 100 GBP blir brukar bli 1600-1700 SEK hem till dig.

Edit:
Ser att bilden du postade Ă€r farligt lik den frĂ„n Watchway... Tror inte du hittar billigare oavsett â˜ș

NĂ„gon som knep M I R O-Riseman pĂ„ Tratten? Var med ett tag, men sedan glömde jag bort den 😊

HÀr Àr det MRG som vanligt

IMG_5219.jpeg
Om det var nĂ„gon hĂ€r som knep sĂ„ har jag en extra bezel till övers, kan ju vara kul att ha till en sĂ„dan ovanlig modell â˜ș

Watchway har riktigt bra priser, dock utanför EU sĂ„ du Ă„ker pĂ„ tull/moms. Men dom brukar vara schyssta och skriva ner priset pĂ„ följesedeln 🙌
Passa pÄ att stoppa ner annat kul för 50 GBP sÄ Àr frakten gratis. 100 GBP blir brukar bli 1600-1700 SEK hem till dig.

Edit:
Ser att bilden du postade Ă€r farligt lik den frĂ„n Watchway... Tror inte du hittar billigare oavsett â˜ș

Tack för svar! Var sÄ billigt frÄn china sÄ bestÀllde ett dÀrifrÄn. Tiden fÄr utvisa om det var ett misstag:). Trivs jag med det kanske det blir ett original lÀngre fram.

In och anmÀl! RÀcker tydligen inte med mina anmÀlningar. Den dÀr Tid-och-still borde ju stÀngas av frÄn Tradera. Vet inte hur mÄnga annonser vi anmÀlt...

För att citera Kenneth Aalborg: MUMMA!!
1772614076489.png

Trevligt modell det dÀr. Fint pris. SÀrskilt med tanke pÄ att ett nytt gummi inte Àr billigt.

In och anmÀl! RÀcker tydligen inte med mina anmÀlningar. Den dÀr Tid-och-still borde ju stÀngas av frÄn Tradera. Vet inte hur mÄnga annonser vi anmÀlt...

WR 20BAR ❌ WR 206AR ✔ 🙈🙈🙈
1000007150.jpg

1000007152.jpg

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp