• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

DĂ„ligt sug efter efter min 600. Kollar om nĂ„gon Ă€r sugen pĂ„ denna raritet i kanonskick innan den Ă„ker ut pĂ„ K&S. Heads up alltsĂ„ 😊

IMG_5706.jpeg
 
Den Àr grym!
TyvĂ€rr upplever jag den för stor annars hade den fĂ„tt stanna, vi har försökt lĂ€nge att bli kompisar đŸ«Ł

PÄ gymmet Àr denna kanon men fyrkanten Àr bÀttre!

Vad föredrar ni vid trÀning?
IMG_2817.jpeg


En vanlig square passar bÀst nÀr jag gymmar. Tidsvisning i alla lÀgen och inga visare som tÀcker över displayen.
 
Den Àr grym!
TyvĂ€rr upplever jag den för stor annars hade den fĂ„tt stanna, vi har försökt lĂ€nge att bli kompisar đŸ«Ł

PÄ gymmet Àr denna kanon men fyrkanten Àr bÀttre!

Vad föredrar ni vid trÀning?
IMG_2817.jpeg
Kör med lite olika. Vad som sitter pÄ fÄr stanna oftast. Inte sÀllan Square. AnvÀnder avsedd loggningsapp pÄ mobilen för timer.
 
Tillbaka
Topp