Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack men jag klickade hem en pÄ tratten igÄr
Otroligt nyfiken
Riktig skön fÀrgsÀttning pÄ denNÄgon som Àr intresserad utav GLX-150b?
Ănskar 800kr inklusive frakt. Byten eller kom med nĂ„tt bud sĂ„ ser vi vad vi löser
![]()
Den Àr grym!Riktig skön fÀrgsÀttning pÄ den![]()
Den Àr grym!
TyvÀrr upplever jag den för stor annars hade den fÄtt stanna, vi har försökt lÀnge att bli kompisar
PÄ gymmet Àr denna kanon men fyrkanten Àr bÀttre!
Vad föredrar ni vid trÀning?
![]()
Vinklarna i det hÀr fototDet Àr lördag och jag har satt knutbrÀdor och vindskivor pÄ hönshuset. Dags för pizza
![]()
Riktigt bra! Ăr det den som har text pĂ„ bandet?
Kör med lite olika. Vad som sitter pÄ fÄr stanna oftast. Inte sÀllan Square. AnvÀnder avsedd loggningsapp pÄ mobilen för timer.Den Àr grym!
TyvÀrr upplever jag den för stor annars hade den fÄtt stanna, vi har försökt lÀnge att bli kompisar
PÄ gymmet Àr denna kanon men fyrkanten Àr bÀttre!
Vad föredrar ni vid trÀning?
![]()
Silver kommer alltid vara en favoritVilken tycker ni bÀst om?
![]()
Det var ungefÀr sÄ jag kÀnde mig just dÄVinklarna i det hÀr fotot![]()
Pax för dizzaDet var ungefÀr sÄ jag kÀnde mig just dÄ![]()
Riktigt bra! Ăr det den som har text pĂ„ bandet?
Det var ovÀntatDÄligt sug efter efter min 600.
Precis! Den Ă€r ju âbaraâ 43 mmDet var ovĂ€ntat. 600 Ă€r vĂ€l perfekt för dom som tycker att G-Shocks ofta Ă€r "för stora"?
Har aldrig Àgt en sjÀlv, men minns att en del av hajpen kring nÀr den slÀpptes var: "midsize" "behÀndig storlek" etc.
Kollade precis pĂ„ ett par videos. Har sett siffran 41 eller 41,5 mm, tex hĂ€r:Precis! Den Ă€r ju âbaraâ 43 mm![]()
SÄ var det ja, kollade Shockbase, 41.4 x 42.3 x 11.4 mm vilket i jÀmförelse med övriga GST nÀstan gör den till en barnmodellKollade precis pÄ ett par videos. Har sett siffran 41 eller 41,5 mm, tex hÀr:
Den Àr ju tunn ocksÄ: 11,5 mm.![]()
