PÄ TV just nu. Det Àr ett solklart tecken pÄ vad som behöver göras!Jag fÄr associationer till Electric Banana Band av den dÀr, ha ha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
PÄ TV just nu. Det Àr ett solklart tecken pÄ vad som behöver göras!Jag fÄr associationer till Electric Banana Band av den dÀr, ha ha!
Typiskt! Nu börjar deras gamla lÄtar snurra i huvudet.PÄ TV just nu. Det Àr ett solklart tecken pÄ vad som behöver göras!
![]()
Riktigt snygg frÄn denna vinkeln!DÄligt ljus men Àven tavlan har samma leopardmönster som bandet.
![]()
Den Àr ju som sagt riktigt kul & cool!DÄligt ljus men Àven tavlan har samma leopardmönster som bandet.
![]()
DÄligt ljus men Àven tavlan har samma leopardmönster som bandet.
![]()
Japp, guldfÀrgade visare.Gillar tavlan rÀtt skarpt. GuldfÀrgade visare?
Om Casio ÀndÄ kunde fixa till en sÄdan hÀr 2020
Jag har aldrig sett en digital klocka med lume
Om nÄgon har en dw6600 liggandes Ä skrÀpar sÄ tjoa till
Trevlig Lucia KS vÀnner![]()
Men du Àr vÀl hÀndig? Tror jag sÄg nÄn guide pÄ wus hur man gör
Riktigt bra. Den Àr vÄgad helt klart men du har ju andra band att variera med.
Den Àr kanon. BÄde klockan och bandet. Fin bild dessutom.
Klarade bara en dag med originalbandet, nu pÄ GWG-1000GB band.
![]()
Den guiden ska jag leta efterMen du Àr vÀl hÀndig? Tror jag sÄg nÄn guide pÄ wus hur man gör![]()
Den Àr lite over the top för min smak.Hittade en riktig bild pÄ leopardguldarn. Den Àr fan cool ÀndÄ i all sin smaklöshet.
![]()
Hittade en riktig bild pÄ leopardguldarn. Den Àr fan cool ÀndÄ i all sin smaklöshet.
![]()
Den Àr lite over the top för min smak.
De skulle haft diamanter i index som den andra limiterade de gjorde med annorlunda glas ocksÄ.Skitsnygga tycker jag, lagom med bling...![]()
DÄligt S.L... Leopard Àr ju sÄ duKlarade bara en dag med originalbandet, nu pÄ GWG-1000GB band.
![]()
DÄligt S.L... Leopard Àr ju sÄ du![]()