DÀr Àr den lille rackaren! Kingen dÄ alltsÄJag kan bara bidra med den hÀr jÀmförelsen -
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
DÀr Àr den lille rackaren! Kingen dÄ alltsÄJag kan bara bidra med den hÀr jÀmförelsen -
![]()
![]()
Absolut men some tvĂ„barnsfar försöker jag Ă€ndĂ„ hĂ„lla kostnaderna nere ^^ om det nu Ă€r möjligt som sagt, sĂ„ hade jag haft 5k+ sĂ„ hade ja köpt en nyĂr det inte ok att köpa en ny som du dĂ„ fĂ„r 'slita in' sjĂ€lv ?
- Hoppas det löser sig! Och som sagt trevligt med ett forum dÀr man inte bara diskuterar skitnödigt om eventuellt sjunkande vÀrde pÄ klockorna - vi har kulHaha har jag skapat en GWG hysteri nu?Àr tacksam för alla tips jag fÄtt in, verkligen, det visar bara hur bra och trevligt detta forum Àr
invÀntar svar ifrÄn @Tampa_blord sÄ Àr jag nÀstan i mÄl med att Àga en GWG!
Riktigt stilig mÄ ja sÀga ^^KlÀdbyte pÄ gwg
Ett simpelt bandbyte kan verkligen överraska positivt.
![]()
![]()
Kolla skapade trÄdar, brukar jag göra iaf.Förresten av ren nyfikenhet (samt nybörjare pÄ forumet) hur ser jag personens referenser/omdöme? Kan ju alltid vara bra att veta hur man ser sÄnt innan man gör en affÀr i framtiden![]()
StÀmmer. RM Àr mycket tyngre ocksÄ.DÀr Àr den lille rackaren! Kingen dÄ alltsÄJag tycker dock att nya RM bÀrs större Àn en King!
Kan klockor drabbas av könssjukdomar ? Skabb och lÄngt gÄngen syfilis ser det ut som, nej fy för den lede![]()
- Hoppas det löser sig! Och som sagt trevligt med ett forum dÀr man inte bara diskuterar skitnödigt om eventuellt sjunkande vÀrde pÄ klockorna - vi har kul![]()
Ăr van att man gĂ„r in pĂ„ ens profil, sĂ„ finns det omdömen dĂ€r. Men fick tips om att man tydligen skapar en trĂ„d i "goodguy & badguy" (kanske inte korrekt sĂ€tt) men ingen har haft omdömen pĂ„ sina profiler sĂ„ jag antar att det Ă€r sĂ„ man gör hĂ€rKolla skapade trĂ„dar, brukar jag göra iaf.
AlltsĂ„ klicka pĂ„ deras profil sen âFind all started threadsâ.
Precis, och gĂ„r man in i forumdelen sĂ„ kan man vĂ€lja att söka och bocka i "sök endast rubriker" vilket man ibland mĂ„ste göra dĂ„ vissa anvĂ€ndare inte tillĂ„ter andra att se deras profil/skapade trĂ„dar. Jag tycker dock att din lösning med lĂ€nk i profilen var vĂ€ldigt fiffig.Ăr van att man gĂ„r in pĂ„ ens profil, sĂ„ finns det omdömen dĂ€r. Men fick tips om att man tydligen skapar en trĂ„d i "goodguy & badguy" (kanske inte korrekt sĂ€tt) men ingen har haft omdömen pĂ„ sina profiler sĂ„ jag antar att det Ă€r sĂ„ man gör hĂ€r![]()
Ja det forumet (Swedroid) har sÄ och trodde alla hade typ sÄ ang omdömen men tydligen inte ^^ gÄr man vara in pÄ profilen, ser alla kommentarer etc ang köp, och man Àr nöjd med det man serPrecis, och gÄr man in i forumdelen sÄ kan man vÀlja att söka och bocka i "sök endast rubriker" vilket man ibland mÄste göra dÄ vissa anvÀndare inte tillÄter andra att se deras profil/skapade trÄdar. Jag tycker dock att din lösning med lÀnk i profilen var vÀldigt fiffig.![]()
- Den trÄden Àr lÄst nu. Den spÄrade ordentligt pÄ slutet dÄ nÄgra inlÀgg av personer marinerade i sin egen sjÀlvgodhet var direkt otrevliga och föraktfulla (tyckte jag).Tycker att det Àr konstigt att dom inte ens försöker tvÀtta av klockan innan fotografering. Undrar hur den ser ut efter en ordentlig rengöring?
Kanske dags för nÄgon att gÄ in i "Priser pÄ vÀg ner?" trÄden och börja spekulera om vÀrdet pÄ valfri Casio post Corona?
- Den trÄden Àr lÄst nu. Den spÄrade ordentligt pÄ slutet dÄ nÄgra inlÀgg av personer marinerade i sin egen sjÀlvgodhet var direkt otrevliga och föraktfulla (tyckte jag).
Ăn sĂ„ lĂ€nge kan jag bara visa upp min GX-56BB-1ER tyvĂ€rr men förhoppningsvis inom en snar framtid, nĂ„got annat
![]()