• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Jag kan bara bidra med den hÀr jÀmförelsen -

20190820_170626.jpg
20190810_093124.jpg
DÀr Àr den lille rackaren! Kingen dÄ alltsÄ :) Jag tycker dock att nya RM bÀrs större Àn en King!

Haha har jag skapat en GWG hysteri nu? :D Àr tacksam för alla tips jag fÄtt in, verkligen, det visar bara hur bra och trevligt detta forum Àr :) invÀntar svar ifrÄn @Tampa_blord sÄ Àr jag nÀstan i mÄl med att Àga en GWG!
- Hoppas det löser sig! Och som sagt trevligt med ett forum dÀr man inte bara diskuterar skitnödigt om eventuellt sjunkande vÀrde pÄ klockorna - vi har kul :)

Förresten av ren nyfikenhet (samt nybörjare pÄ forumet) hur ser jag personens referenser/omdöme? Kan ju alltid vara bra att veta hur man ser sÄnt innan man gör en affÀr i framtiden :)

Förresten av ren nyfikenhet (samt nybörjare pÄ forumet) hur ser jag personens referenser/omdöme? Kan ju alltid vara bra att veta hur man ser sÄnt innan man gör en affÀr i framtiden :)
Kolla skapade trÄdar, brukar jag göra iaf.
AlltsĂ„ klicka pĂ„ deras profil sen ”Find all started threads”.

DÀr Àr den lille rackaren! Kingen dÄ alltsÄ :) Jag tycker dock att nya RM bÀrs större Àn en King!
StÀmmer. RM Àr mycket tyngre ocksÄ.
MEN! PÄ mig Àr Kingen mycket skönare att bÀra trots sin storlek. Fick aldrig RM att sitta skönt. DÀrför har jag ingen RM lÀngre och har min tredje King pÄ ingÄng :)

Kan klockor drabbas av könssjukdomar ? Skabb och lÄngt gÄngen syfilis ser det ut som, nej fy för den lede :hungover:

Tycker att det Àr konstigt att dom inte ens försöker tvÀtta av klockan innan fotografering. Undrar hur den ser ut efter en ordentlig rengöring?

- Hoppas det löser sig! Och som sagt trevligt med ett forum dÀr man inte bara diskuterar skitnödigt om eventuellt sjunkande vÀrde pÄ klockorna - vi har kul :)

Kanske dags för nÄgon att gÄ in i "Priser pÄ vÀg ner?" trÄden och börja spekulera om vÀrdet pÄ valfri Casio post Corona :angel:?

Kolla skapade trÄdar, brukar jag göra iaf.
AlltsĂ„ klicka pĂ„ deras profil sen ”Find all started threads”.
Är van att man gĂ„r in pĂ„ ens profil, sĂ„ finns det omdömen dĂ€r. Men fick tips om att man tydligen skapar en trĂ„d i "goodguy & badguy" (kanske inte korrekt sĂ€tt) men ingen har haft omdömen pĂ„ sina profiler sĂ„ jag antar att det Ă€r sĂ„ man gör hĂ€r :)

Är van att man gĂ„r in pĂ„ ens profil, sĂ„ finns det omdömen dĂ€r. Men fick tips om att man tydligen skapar en trĂ„d i "goodguy & badguy" (kanske inte korrekt sĂ€tt) men ingen har haft omdömen pĂ„ sina profiler sĂ„ jag antar att det Ă€r sĂ„ man gör hĂ€r :)
Precis, och gÄr man in i forumdelen sÄ kan man vÀlja att söka och bocka i "sök endast rubriker" vilket man ibland mÄste göra dÄ vissa anvÀndare inte tillÄter andra att se deras profil/skapade trÄdar. Jag tycker dock att din lösning med lÀnk i profilen var vÀldigt fiffig. ;)

Precis, och gÄr man in i forumdelen sÄ kan man vÀlja att söka och bocka i "sök endast rubriker" vilket man ibland mÄste göra dÄ vissa anvÀndare inte tillÄter andra att se deras profil/skapade trÄdar. Jag tycker dock att din lösning med lÀnk i profilen var vÀldigt fiffig. ;)
Ja det forumet (Swedroid) har sÄ och trodde alla hade typ sÄ ang omdömen men tydligen inte ^^ gÄr man vara in pÄ profilen, ser alla kommentarer etc ang köp, och man Àr nöjd med det man ser :) men Ah det hÀr fungerar sÀkert ocksÄ bra, bara jag som inte hade en aning om hur det fungerade.

Tycker att det Àr konstigt att dom inte ens försöker tvÀtta av klockan innan fotografering. Undrar hur den ser ut efter en ordentlig rengöring?

Kanske dags för nÄgon att gÄ in i "Priser pÄ vÀg ner?" trÄden och börja spekulera om vÀrdet pÄ valfri Casio post Corona :angel:?
- Den trÄden Àr lÄst nu. Den spÄrade ordentligt pÄ slutet dÄ nÄgra inlÀgg av personer marinerade i sin egen sjÀlvgodhet var direkt otrevliga och föraktfulla (tyckte jag).

Senast Àndrad:
Tillbaka
Topp