• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

SjÀlv fanns denna i brevlÄdan idag, tack vare @Tampa_blord, sjukt nöjd med den! Han var snÀll och inkluderade Àven ett svart band men vet inte om jag ska köra pÄ det gröna ett tag eller byta till svarta... Hmmm

IMG_20200414_172023.jpg

Äntligen. Infriades dina förvĂ€ntningar?
Tror det blir mkt bra med svart band ocksÄ. Mer stealth.

Äntligen. Infriades dina förvĂ€ntningar?
Tror det blir mkt bra med svart band ocksÄ. Mer stealth.
Ja och nÀstan till det bÀttre ocksÄ, satan var stor den Àr och mer vikt den har Àn min King. Sjukt nöjd faktiskt :D ja jag tror det med men vet inte om ja ska slita pÄ gröna bandet lite först bara för att kÀnna efter ;) tanken Àr vÀl sen att köpa ett Maharashi band frÄn tictox eventuellt.

Å tusan, visste inte att de sĂ„lde lösa band.
jo visst gör de det
https://www.tiktox.com/catalogsearch/result/?q=gwg-1000&x=0&y=0
https://www.milrab.se/searchresult.aspx?q=kw:gwg-1000

vill dock varna lite för Milrab, jag bestÀllde en casiooke dÀr för ca 1,5mÄnader sedan som jag sedan skickade tillbaka samma dag, de har fortfarande inte gjort nÄgon retur pÄ den trotts en lÀngre mailkontakt dÀr de sjÀlv berÀttat att de tagit emot klockan... de Àr riktigt svÄra att ha med att göra

jo visst gör de det
https://www.tiktox.com/catalogsearch/result/?q=gwg-1000&x=0&y=0
https://www.milrab.se/searchresult.aspx?q=kw:gwg-1000

vill dock varna lite för Milrab, jag bestÀllde en casiooke dÀr för ca 1,5mÄnader sedan som jag sedan skickade tillbaka samma dag, de har fortfarande inte gjort nÄgon retur pÄ den trotts en lÀngre mailkontakt dÀr de sjÀlv berÀttat att de tagit emot klockan... de Àr riktigt svÄra att ha med att göra

SÄnt Àr trÄkigt. Ett företag som snabbt skickar varan efter betalning ska ju inte ha rosor, det Àr hur de agerar nÀr problem uppstÄr som betygen borde sÀttas.

Tog pĂ„ mig GMW-B5000V-1ER idag. Har vĂ€l anvĂ€nt den max fem gĂ„nger sen jag köpte den (ny), gillar inte negativa displayer. Men hur skulle jag beskriva den vid en eventuell försĂ€ljning? ”Nyskick” lĂ„ter ju konstigt dĂ„ den redan Ă€r sliten frĂ„n fabrik :)
8757A3F6-EB54-4C34-A3B8-5365DD52F15B.jpeg

Den Àr i nyskick - jag tror inte nÄgon som Àr nÄgorlunda insatt skulle tro nÄgot annat.

Tog pĂ„ mig GMW-B5000V-1ER idag. Har vĂ€l anvĂ€nt den max fem gĂ„nger sen jag köpte den (ny), gillar inte negativa displayer. Men hur skulle jag beskriva den vid en eventuell försĂ€ljning? ”Nyskick” lĂ„ter ju konstigt dĂ„ den redan Ă€r sliten frĂ„n fabrik :)
Inte heller superfan av negativa displayer, men den dÀr Àr rÀtt cool:)

"Shabby chic"? :angel: Mycket trevlig modell förövrigt!

Var det nÄn hÀr som knep denna eller? Var sÄÄÄ nÀra pÄ att slÄ till. Men nÀr jag kollade senare pÄ dan var den borta... :(
Riktigt bra pris. (Klockia)
Titannn.png
Riktigt bra pris men det kÀnns som att den kanske inte Àr sÄ het som Casio hade förvÀntat sig? MissförstÄ mig inte, det Àr en jÀttefin modell och jag diggar den som fan (sÀrskilt camovarianten) men Àven bland oss G-rabbar tror jag att det tar emot att betala uppÄt 17k för vad som i grunden Àr en "helt vanlig" square.

Riktigt bra pris men det kÀnns som att den kanske inte Àr sÄ het som Casio hade förvÀntat sig? MissförstÄ mig inte, det Àr en jÀttefin modell och jag diggar den som fan (sÀrskilt camovarianten) men Àven bland oss G-rabbar tror jag att det tar emot att betala uppÄt 17k för vad som i grunden Àr en "helt vanlig" square.
Jo men absolut. Priset pÄ 17k Àr alldeles för mycket. Men nÀr den var nere och nosade pÄ 12k sÄ började det klia i inköpsfingrarna. Men vet kanske lika bra att nÄn annan slog till... :)

Tillbaka
Topp