• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Guten morgen
8C8913AD-FC8B-483C-9AA1-DB15F797C886.jpeg
Den ser ut att vara mer eller mindre oanvÀnd.. Han hade en del coola GŽs, den dÀr sÀljaren :D
 

LundgrenđŸ„Š

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Suddig king. Men visar bra hur behÀndig och relativt nÀtt storleken ÀndÄ Àr.

16,5 cm

PXL_20210729_130430231.jpg
HĂ„ller med dig, sĂ„ jĂ€kla farligt stor Ă€r den inte. TĂ€nkte samma som du nĂ€r jag kolla i spegeln pĂ„ gymet pĂ„ lite avstĂ„nd. 😊
Men nu vill jag ha en med positiv display som du😃
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Vad har du för handleder? Mina Àr 17,5 sÄ liiiite orolig över hur den kommer bÀras.

Rangeman har en stor platt bredd pÄ baksidan och det Àr en stor klocka. Men jag har 17cm och det funkar bra nÀr jag spÀnner fast den pÄ 4e hÄlen. Om nÄgon frÄgar och har 16,5cm handled sÄ skulle jag sÀga att det Àr risk att den blir för stor, men 17+ cm funkar.
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Klart brevskrivaren mĂ„ste ha en Rangeman 😁
Fördelen med den förutom att det Àr en grym klocka, Àr att det kostar inte en förmögenhet att skapa sig flera klockor med en ;)
Komplett bezel/bandkit kan hittas för ca 500 bagis , dĂ„ blir möjligheterna MÅNGA :D
IMG_20210218_154202.jpg

Jag skulle helt klart vilja ha Rangeman 9400 i nÄn fler fÀrg!
GÄr det att Àndra skal fram och tillbaka utan de skadas?
 

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
HĂ„ller med dig, sĂ„ jĂ€kla farligt stor Ă€r den inte. TĂ€nkte samma som du nĂ€r jag kolla i spegeln pĂ„ gymet pĂ„ lite avstĂ„nd. 😊
Men nu vill jag ha en med positiv display som du😃

Ja precis. PÄ avstÄnd ser den ut som en lite fetare square. NÀstan lite fascinerande hur en sÄpass stor klocka, om man bara gÄr efter spec, kan se sÄ liten ut.

Det fÄr mig undra hur liten en vanlig square ser ut pÄ avstÄnd :)

Mellis, soba nudlar.
Den positiva Àr mkt bra och mÄngsidig - kööp :)

PXL_20210729_132734873.jpg
 
Topp