• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Köpte lite komplement till metall G-shocken.
Matchar vÀl bra va?

20220623_184308.jpg
Multiband fÄr en ny innebörd. Men ska det inte vara 6? ;)
Du fÄr komplettera sÄ det nÀrmar sig Mr T-klass!
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Å allas KS-medlemmars vĂ€gnar tackar vi för en vĂ€l placerad arm. đŸ˜ŹđŸ†đŸ„ł
Ser sjĂ€lv nu hur dumt de faktiskt ser ut😂 men jag lovar att jag hade arbetsbyxor pĂ„ mig. Först snuskskĂ€mtet imorse sen detta, fĂ„r nog jobba upp mitt rykte framöver
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Ja det Ă€r ett alternativ att köpa en komplett men undviker det helst dĂ„ jag har sĂ„ 🙈🙈🙈 mĂ„nga fyrkanter redan. Just den dĂ€r har jag heller aldrig sett irl och tror inte jag blir nöjd med det orangea, för det Ă€r vĂ€l en sĂ„n dĂ€r mysko sak som inte Ă€r nĂ„gon annan lik med lite mönster i. Skulle vilja ha en plain jane orange helt enkelt. Mission impossible.
Om du vill ha plain orange sÄ Àr det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.
 

Urtyp

Audemars
Om du vill ha plain orange sÄ Àr det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.
Ja exakt den dÀr skulle sitta bra. Inte beredd att betala 2k för det bara. FÄr leta vidare, plötsligt hÀnder det?
 

daniel svensson

Audemars
2-Faktor
GĂ„r det att hitta orange band/bezel till std 5600 numera. Har tĂ€nkt köpa vid tillfĂ€lle i över ett Ă„r nu men dyker ju aldrig upp och kan đŸ€Ź inte hitta nĂ„got. Börjar bli desperat och kan t.o.m. tĂ€nka mig tredje-parts typ alibaba men finns ju inte heller... 😭
Annars fÄr du slÀppa sargen och level:a upp till 5610. ;)
16560099453773163775782323708553.jpg
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Om du vill ha plain orange sÄ Àr det 5600M-4 du ska ha Kostar lite mer bara.


Detta Àr en ny modell. Lite intressant tycker jag.

Screenshot_20220623-204345_DuckDuckGo.jpg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
2-Faktor
Vad ska jag köpa för square med positiv display som passar mitt NintendogrÄa kitt jag har liggandes?
Dagens I-landsproblem 😂



eller om nĂ„gon bara köper kittet av mig sĂ„ slipper jag fundera pÄ’t 😝
 

Patric J

Rolex
2-Faktor
Efter en lÄng promenad och en dusch kopplar jag nu av för kvÀllen. Jobbar lördag och söndag sÄ detta blir min lördag.
Har stilat upp mig med dagens införskaffning.
Tycker det ser riktigt bra ut. Eller har man hamnat i nÄn 50-Ärskris?...

20220623_214737.jpg


20220623_215040.jpg


20220623_215334.jpg
 

Sorubim

Audemars
Hmm ingen höjdare eller? đŸ€·â€â™‚ïž
Jag vill ju gilla dom dĂ€r. Det finns ju sĂ„ mycket potential för GTA "Vice City"-vibbar 😆
MÄste nog se en irl innan jag bestÀmmer mig. PÄ bilderna sÄ ser den ju vÀldigt svÄrlÀst ut dock. Man fÄr se om det snart kommer lite reviews och klipp pÄ YT.
Just det som pĂ„ engelska kallas "iridescence" kan vara svĂ„rt att fĂ„nga med en kamera (vet man som akvarist som försökt fotografera skimrande firrar 🐟) .🙂

Edit: Verkar heta "Irisering" pÄ svenska:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Irisering
 

Urtyp

Audemars
Vad ska jag köpa för square med positiv display som passar mitt NintendogrÄa kitt jag har liggandes?
Dagens I-landsproblem 😂



eller om nĂ„gon bara köper kittet av mig sĂ„ slipper jag fundera pÄ’t 😝
Du ska köpa en med orangea klĂ€der sĂ„ jag kan köpa dom av dig. Win win! đŸ„•đŸ˜
 
Topp