• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Det gÄr Ät rÀtt hÄll.
Lukten finns inte dÀr Àn. Nu har jag inte vÀrmt upp bandet, det tenderar att lukta mer nÀr det blir kroppsvarmt, men Àn sÄ lÀnge luktar det ingenting, inte heller med "nattvilad nÀsa".
Bredden gÄr ocksÄ Ät rÀtt hÄll.
IgÄr mÀtte det 25 mm ist f 24. Nu finns ett gap i skjutmÄttet, sÄ 24,5 mm brett (skjutmÄttet Àr orört sen gÄrdagen). Blir spÀnnande att se hur det Àr i em.
20220923_051920.jpg
He he! Nattvilad nĂ€sa var ett nytt fenomen för mig. Vad man lĂ€r sig saker i trĂ„dis đŸ€Ł
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Godmorgon! SatflÀsk vad det frÀste pÄ i trÄden igÄr. WTF @Aros stod ju för mycket innehÄll. TvÄ saker @Aros Varför stÀnger du inte bara av din BT sÄ kan du njuta av RCVD hela dagen? Sen undrar jag vad som har hÀnt med din handled? I mÄnga Är har vi fÄtt ta del av din Ängest över att helstÄlisar inte funkar pÄ dig men NU, helt plötsligt över natten sÄ gÄr det hur bra som helst? Jag Àr sÄklart otroligt glad för din skull men ÀndÄ lite nyfiken.
D3BB0F26-23F5-4B37-8A9D-BC8FC527F0FA.gif

Vaknar upp till havblick efter en sen jobbekvĂ€ll igĂ„r. Klockan Ă€r 08:47 lokal tid pĂ„ bilden om det verkar konstigt med solen sĂ„ högt över horisonten 😀
CD79D67C-CB04-48BF-BA80-671FA93400C9.jpeg
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Godmorgon! SatflÀsk vad det frÀste pÄ i trÄden igÄr. WTF @Aros stod ju för mycket innehÄll. TvÄ saker @Aros Varför stÀnger du inte bara av din BT sÄ kan du njuta av RCVD hela dagen? Sen undrar jag vad som har hÀnt med din handled? I mÄnga Är har vi fÄtt ta del av din Ängest över att helstÄlisar inte funkar pÄ dig men NU, helt plötsligt över natten sÄ gÄr det hur bra som helst? Jag Àr sÄklart otroligt glad för din skull men ÀndÄ lite nyfiken.
D3BB0F26-23F5-4B37-8A9D-BC8FC527F0FA.gif

Vaknar upp till havblick efter en sen jobbekvĂ€ll igĂ„r. Klockan Ă€r 08:47 lokal tid pĂ„ bilden om det verkar konstigt med solen sĂ„ högt över horisonten 😀
CD79D67C-CB04-48BF-BA80-671FA93400C9.jpeg
- Fantastisk bild 👏
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Godmorgon! SatflÀsk vad det frÀste pÄ i trÄden igÄr. WTF @Aros stod ju för mycket innehÄll. TvÄ saker @Aros Varför stÀnger du inte bara av din BT sÄ kan du njuta av RCVD hela dagen? Sen undrar jag vad som har hÀnt med din handled? I mÄnga Är har vi fÄtt ta del av din Ängest över att helstÄlisar inte funkar pÄ dig men NU, helt plötsligt över natten sÄ gÄr det hur bra som helst? Jag Àr sÄklart otroligt glad för din skull men ÀndÄ lite nyfiken.
D3BB0F26-23F5-4B37-8A9D-BC8FC527F0FA.gif
Jag ska inte ljuga. Jag har lyssnat för mycket pĂ„ andra angĂ„ende endlĂ€nkarna pĂ„ stĂ„lisarna utan att provat sjĂ€lv. Jag har ju tunnaste handlederna i trĂ„den och nĂ€r andra med grövre tycker att det inte gĂ„r sĂ„ har jag blivit pĂ„verkad och helt enkelt lagt tankarna pĂ„ stĂ„lisar Ă„t sidan. NĂ€r jag sen fick tag i tvĂ„ semistĂ„lisar av den gode @Ploprof vĂ€cktes begĂ€ret rejĂ€lt. I helgen som var noterade jag att MB var nedsatt pĂ„ Kulta och bestĂ€llde hem med möjlighet till fri retur. Och det gick ju bra 😊

SĂ„ jag har ingen magisk chipsdiet som sĂ€tter sig pĂ„ handlederna tyvĂ€rr 😂
LĂ€rdomen av detta. Man ska inte lyssna pĂ„ andra helt enkelt đŸ€ŠđŸŒđŸ€·đŸŒ

Funkar det pÄ stÄlisarna? I appen stÄr det att stÀnger man av automatisk tiduppdatering sÄ stÀnger man av bluetooth men Àven MB6 ( har jag för mig).
 

Sonnyboy

Audemars
2-Faktor
Jag ska inte ljuga. Jag har lyssnat för mycket pĂ„ andra angĂ„ende endlĂ€nkarna pĂ„ stĂ„lisarna utan att provat sjĂ€lv. Jag har ju tunnaste handlederna i trĂ„den och nĂ€r andra med grövre tycker att det inte gĂ„r sĂ„ har jag blivit pĂ„verkad och helt enkelt lagt tankarna pĂ„ stĂ„lisar Ă„t sidan. NĂ€r jag sen fick tag i tvĂ„ semistĂ„lisar av den gode @Ploprof vĂ€cktes begĂ€ret rejĂ€lt. I helgen som var noterade jag att MB var nedsatt pĂ„ Kulta och bestĂ€llde hem med möjlighet till fri retur. Och det gick ju bra 😊

SĂ„ jag har ingen magisk chipsdiet som sĂ€tter sig pĂ„ handlederna tyvĂ€rr 😂
LĂ€rdomen av detta. Man ska inte lyssna pĂ„ andra helt enkelt đŸ€ŠđŸŒđŸ€·đŸŒ

Funkar det pÄ stÄlisarna? I appen stÄr det att stÀnger man av automatisk tiduppdatering sÄ stÀnger man av bluetooth men Àven MB6 ( har jag för mig).
Jag tror nog att ett extraknĂ€ck som stensĂ€ttare och ett par pĂ„sar med chebs hade gjort susen men nu behövs ju inte det lĂ€ngre 😀 Du kan slĂ„ av BT utan att MB6 pĂ„verkas. Jag tror att man hĂ„ller inne C i 7 sekunder sĂ„ kan du blĂ€ddra dig fram till detta val.
 

Aros

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Tips för g-shock Àgare med stora handleder. Om man upplever skav pga plast strapsens naturliga böjning sÄ testa följande! Doppade respektive strap Ànde i knappt kokande vatten max1 min, böjde enligt tycke och smak och nu sitter den som ett smÀck!
7AD7E883-E9AC-4D43-AA4F-F30796D09F35.jpeg
SĂ„ har vi gjort sen lĂ€nge, funkar toppen. Även för oss med tunnare handleder som vill vinkla till överbliven strapĂ€nde đŸ™‚đŸ‘đŸ»
 
Topp