• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 1/2 OT: Cykel bytes mot klocka

Laurentius

Cartier
Som cykelhandlare så byter jag hojar snabbare än många här flippar sina klockor så varför inte förena dessa två världar?

Jag har en grymt fin cyclocross i kolfiber som använts som pendelhoj till och från jobbet i en månad. Om ni inte vet så är en cyclocross ungefär som en racer men med plats för grövre däck. Grymt kul att köra på stigar med eller släng på slicks så blir den en potent racer...

En av våra leverantörer envisades med att jag ska köra deras märke i vinter så den "gamla" bytes gärna mot en klocka:)

Cykeln i fråga är en 2014 Specialized Crux Expert Red Disc och den kostar endast 35000:- i butik. Jag har försökt sälja den men då jag bara blivit erbjuden skrotguld, äkta mattor eller mystiska banktransaktioner så tänkte jag kolla om någon här har något kul att byta med? Ett bytesvärde på ca 20' låter väl rimligt? Givetvis funkar pengar upp eller ner beroende på vad du har...

Storleken är 56 och det brukar passa folk mellan 1.75-1.85

Givetvis kan hojen skickas inom landet!

http://i.imgur.com/Ryxv7M8.jpg

P.S Jag har visst för få poster för att kunna svara i tråden...
 

watchowner

Cartier
Fin cx. Tyvärr är den för stor för mig och jag har redan 2 cx
- Focus och Ridley. Har du köpt den på Specialized i Hammarby Sjöstad??
 
Topp