• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1 500 inlägg och 5 klockor (många bilder)

Philippe Stern?

  • Lämna KS. För alltid.

    Röster: 34 16.6%
  • Byt nick till Fantomen och starta om på ny kula.

    Röster: 32 15.6%
  • Fortsätt precis som du gjort.

    Röster: 139 67.8%

  • Totala väljare
    205
  • Enkät stängd .

Gummo

Joker
2-Faktor
Grattis till 1500 och grattis till några sköna klockor! Eftersom jag bara hann läsa typ 20 av dina första inlägg innan jag tryckte ignore och nu bara några av dina senaste efter jag tryck unigonre efter din sjukt underhållande film så hoppar jag omröstningen. Ja, vafan ska man säga, Rock on Fantomen and keep hitting them where it hurts!
 
Senast ändrad:

Chuck

Patek
2-Faktor
Grattis och lev väl, man får ta forum för vad det är. Imorgon drar hamsterhjulet igång igen.

Cheers chuck

Edit: Bli inte för bekväm på hyllan nu, titta in hos oss då&då :oldman:
 
Senast ändrad:

ZtaFfaN

Panerai
2-Faktor
Grattis gubben. Har missat dina tidigare inlägg, av kommentarerna här att döma måste jag nog läsa på lite ...i Fantomenkrönikan. Du verkar inte lämna någon oberörd iaf.
 

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Som den nykomling jag är missade jag ditt inledande härjande och såg bara efterdyningarna, något som jag fann synnerligen underhållande. Något som förändrade min bild av dig var det miserabla besöket i Uppsala, där klockbutiken var stängd och igenbommad, såsom brukligt på helgdagar. Den Philippe Stern som jag trodde att du var hade vetat att det var helgdag, att affären var stängd, och han hade med ett enda telefonsamtal öppnat affären igen. Exklusivt för honom.
Efter Uppsalamisären var jag till och med orolig att Barcelona skulle vara nerstängt p g a någon obskyr katolsk helgdag när jag såg att du var på väg dit, men jag andades ut när jag såg att du fick både mat och dryck och klockkläm.
Önskar dig ännu ett gott år på KS och hoppas du inte väljer bort att häckla och underhålla oss dödliga nu när du fått tillträde till Hemliga klubbentråden.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Grattis till 1500! Fast vad är det man ska gratulera egentligen? Att du har suttit och stirrat in i en skärm istället för att pussa på frun, leka med ungarna eller jobba?
Eller ska man salutera det faktum att du lagt ut många, många, många sköna tusenlappar som kunde gått till något annat och vettigare?
Jaja, Fantomen verkar ju vara som oss andra.
Stort grattis och jag är löjligt avundsjuk på den där vitguldaren.
 
P

Philippe Stern

Guest
Grattis till 1500! Fast vad är det man ska gratulera egentligen? Att du har suttit och stirrat in i en skärm istället för att pussa på frun, leka med ungarna eller jobba?
Eller ska man salutera det faktum att du lagt ut många, många, många sköna tusenlappar som kunde gått till något annat och vettigare?
Jaja, Fantomen verkar ju vara som oss andra.
Stort grattis och jag är löjligt avundsjuk på den där vitguldaren.
Har ingen vitguldare. Än. Jag är avundsjuk på dig som fick byta nick. Why?
 

PCB

Audemars
du är precis som alla i väst, tycker om er i öst:)
men de stör inte mej iallafall,har ett ben i varje väderstreck.
DD gulguld ÄR fördjävla läcker!
 
Topp