• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

10 G-shocks...?

Denke

Brännström
2-Faktor
Om man, rent hypotetiskt, skulle få för sig att byga upp en liten samling med 10 g-shocks, vilka ska man satsa på?

Tänker i första hand på de mest klassiska g-shockmodellerna. Har själv rätt dålig koll på alla varianter, men hur skulle shoppinglistan se ut?

För skojs skull kan vi säga att denna ska ingå...

Så, nio till alltså...

Vilka? :)

Målaren skulle i alla fall ha valt denna:

pharrell-custom-bape-casio-gshock-dw-6900.jpg

G Shock x Bape x Pharell

DW6900 är ett måste, eller ännu hellre GW6900 med Solar och multiband.

Jag har en gul, syns på armen om inte annat, även om min är oanvänd.

gw6900.jpg

En frogman måste ju vara med såklart! Och nog en riseman också :) Nog mina två favoriter.

Eller så lägger du ner projektet medan det är i sin linda.....du är och kommer alltid vara en Sökare Denke.....det bästa för dig och din ekonomi är om du helt sonika är klocklös!!! KST är svaret på dina önskningar - Klocka Som Tjänst. För en fast månadsavgift med en flexram på låt säga +-20% i 36 månader så får du byta dinka var 3:e månad!!!

Eller så lägger du ner projektet medan det är i sin linda.....du är och kommer alltid vara en Sökare Denke.....det bästa för dig och din ekonomi är om du helt sonika är klocklös!!! KST är svaret på dina önskningar - Klocka Som Tjänst. För en fast månadsavgift med en flexram på låt säga +-20% i 36 månader så får du byta dinka var 3:e månad!!!

Låter som en skitdeal. Jag vill rotera klockor 7 dagar i veckan. Och vadå EN klocka... Näe Davvan den där dealen får du sockra...

Om man, rent hypotetiskt, skulle få för sig att byga upp en liten samling med 10 g-shocks, vilka ska man satsa på?

Tänker i första hand på de mest klassiska g-shockmodellerna. Har själv rätt dålig koll på alla varianter, men hur skulle shoppinglistan se ut?

För skojs skull kan vi säga att denna ska ingå...

Så, nio till alltså...

Vilka? :)

Frågan du skall ställa dig är, varför?

Jag vill återigen belysa att frågan är helt hypotetiskt ställd. Jag skulle ju aldrig göra något så konstigt som att skaffa tio g-shocks.

Men va fan! Nu handlade ju inte tråden om mig utan om vilka tio g-shocks varje stilig man bör äga...rent hypotetiskt... :D

Vill ha fler förslag!

Men va fan! Nu handlade ju inte tråden om mig utan om vilka tio g-shocks varje stilig man bör äga...rent hypotetiskt... :D

Vill ha fler förslag!

Där har du svarat själv! Vilka tio G-shocks varje STILIG bör äga? Svaret är enkelt, inga. Ingen STILIG man bär en G-Shock. Män med G-Shocks tycker det är coolt med LE Nikes, går fortfarande i mössa, tror de är Special Forces och ser ur som förvuxna tonåringar.

Där har du svarat själv! Vilka tio G-shocks varje STILIG bör äga? Svaret är enkelt, inga. Ingen STILIG man bär en G-Shock. Män med G-Shocks tycker det är coolt med LE Nikes, går fortfarande i mössa, tror de är Special Forces och ser ur som förvuxna tonåringar.

Har inte du en svart/orange sak? :D

Tillbaka
Topp