• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

100 000 inlägg, grattis!

Vintage92

Guld
2-Faktor
Jag firar mitt 900 inlägg med att göra denna tråd. Istället för att ni ska säga grattis så säger jag det, GRATTIS!
Inom 24h så har vi nått över 100 000 inlägg på forumet, bra jobbat alla forummedlemmar!

OCH tack till ni/du som håller forumet uppe och förbättrar det ständigt, så att vi klockintresserade har ett trevligt ställe att hänga på!

Läget just nu:
sNU39w2.jpg

Ska tillägga att det är 100,000 inlägg på ganska exakt 8 månader - vi slog upp portarna för klocksnack.se den 4 september.

Jag tänker faktiskt ta och känna en slags stolthet över att ha lyckats med att inreda ett rum som trevliga människor skapat en skön gemenskap i.

Stort! Hur många är vi som har läst alla då??? :)
Jag vill påstå att jag läst typ rubbet.;) Det första jag gjorde när jag reggade mig någon vecka efter uppstart var att gå tillbaka och kolla igenom att som då skrivits hittills. Alldeles för mycket fritid...

Det har varit en fantastisk utveckling för Klocksnack. Roligt att vi tillsammans skapat ett stort och modernt forum för klockintresserade.

Bara att hålla med - fantastiskt vilken utvecklingen och vilken glädje Ks tillför oss klocknördar!:)

Tack till alla som gör klocksnack till en så bra plats med god stämning och grym information!

Måste säga att det är ett ovanligt kul forum med högt i tak och mycket kunskap. Tack till er som driver detta så bra!

“Fear is the path to the dark side. Fear leads to anger. Anger leads to hate. Hate leads to suffering.”

Tillbaka
Topp