• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

100 kr per medlem och så kan ledningen få en fin klocka!

Är du beredd att betala 100 kr till de som gör detta möjligt?

  • Ja

    Röster: 122 70.9%
  • Nej

    Röster: 50 29.1%

  • Totala väljare
    172

Anders W

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ja för fan, är det vad ni vill ha för att fortsätta driva forumet 10 år till så är jag på! :D
 

Ryttaren

Rolex
Så mycket trevlig tid man spenderat på det här forumet så skulle jag lätt betala tillbaka med en hundring!
 

Camo00

Patek
Känns som vi i ledningen borde ha en var!

image.jpg

DU kan få en sån, men ärligt talat, kan de andra bägge bära upp den?? Nej..!!

För daviden finns det ju blott en; Tudor Blackbay...

Denke, blir väl gladast för nåt sånt här:


13615195455_49e7b6ec3e_b.jpg
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Visst, visst men bara om pengarna går till soppapengar så Denke med sin Omega Tanker kan tanka lilla KS Evil eye. KS behöver ständig övervakning;)
image.jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Röstade nej spontant, men har ångrat mig efter att ha läst en del kloka motiveringar. Jag är på, jag menar varför inte?, en kul grej juh :)
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Kan man va med på insamlingar till dagisfröknar, köpa blommor till sopgubbarna och brevbäraren så kan väl ledningen få en hunka.
 

Riley

Panerai
Jadå, om jag delar upp alla hundringar jag gör av med på en månad skulle den hundringen ändå hamna i kategorin vettig före många andra.
 
Topp