• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

100 kr per medlem och så kan ledningen få en fin klocka!

Är du beredd att betala 100 kr till de som gör detta möjligt?

  • Ja

    Röster: 122 70.9%
  • Nej

    Röster: 50 29.1%

  • Totala väljare
    172

MariaE

Panerai
Jag tror att den enda rimliga twisten på det här är att vi helt enkelt stänger ner KS om inte varsin exklusiv dinka är överlämnad till oss inom exempelvis en vecka.
Om ledningen inne jobbar med kvotering så hittade jag detta passande exklusiva kit. :D

194907587_fdcda314-d12b-42c9-9498-7f2d54f58512.jpg

Som en ledningsgroupie. ;)
 
Spontant så känner jag att något som gynnar hela forumet är mer passande; typ ett STORT event av något slag en bra bit i framtiden så att nästintill alla kan närvära. Detta finansieras då av denna 100-lapp, och självklart får ledningen en del av denna kaka.
Spontant min tanke!
 

Rholm

Cartier
Skänker gärna en slant för drift och underhåll......

Sen måste dom kanske köpa nya klockor för att skapa drivande och underhållande inlägg. Så vart pengarna går kan ju vara en tolkningsfråga... ;)
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vi gör bara detta för att bli rika!

Eller hur Denke och daviden?


Ja! Faktum är att vi tre själva skulle kunna uppfylla riksbankens inflationsmål om vi tog våra enorma pengahögar och gick och handlade för pengarna. Hinner dessvärre inte utveckla resonemanget ytterligare. Är mitt inne i ett uppköp av Venezuela och har mängder av papper att fylla i. Som tur är har jag Guskleto som ombud, så allt är på vanlig, enkel bonnsvenska.
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Ja! Faktum är att vi tre själva skulle kunna uppfylla riksbankens inflationsmål om vi tog våra enorma pengahögar och gick och handlade för pengarna. Hinner dessvärre inte utveckla resonemanget ytterligare. Är mitt inne i ett uppköp av Venezuela och har mängder av papper att fylla i. Som tur är har jag Guskleto som ombud, så allt är på vanlig, enkel bonnsvenska.
Jo, just Venezuela känns som en kanon-investering... :)

(Det sägs att deras flagga har inspirerats av en svensk kvinna - de blonda/gula håret, de blå ögonen och de räda läpparna.)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Vet inte hur seriöst man ska ta det där med att köpa klockor till ledningen, tror ändå inte de kommer i närheten av de summorna. Men att hjälpa till ekonomiskt för driften av KS har jag inget i mot att göra.
 

Dicktatorn

NJA 1980 s. 725.
Friends Of KS
Ja! Faktum är att vi tre själva skulle kunna uppfylla riksbankens inflationsmål om vi tog våra enorma pengahögar och gick och handlade för pengarna. Hinner dessvärre inte utveckla resonemanget ytterligare. Är mitt inne i ett uppköp av Venezuela och har mängder av papper att fylla i. Som tur är har jag Guskleto som ombud, så allt är på vanlig, enkel bonnsvenska.

Allt för Denke :happyhappy::heart:
 

Pelarn

Patek
2-Faktor
Ja! Faktum är att vi tre själva skulle kunna uppfylla riksbankens inflationsmål om vi tog våra enorma pengahögar och gick och handlade för pengarna. Hinner dessvärre inte utveckla resonemanget ytterligare. Är mitt inne i ett uppköp av Venezuela och har mängder av papper att fylla i. Som tur är har jag Guskleto som ombud, så allt är på vanlig, enkel bonnsvenska.
Sålt ett mindre land till Denke pengar Swishade direkt 100% Goodguy
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja det var ett dåligt köp för mig, tänkte att Polen, Skåne och Danmark skulle var en kul triss i portföljen. Men jag vet inte, finns ju inget av intresse eller värde i de länderna. Undrar om daviden skall få tillbaka Skåne.

Det har han bara om hundralapparna rullar in! Du får nog behålla Skåne ett tag. Din lilla gottegris!

Hur gör vi med NATO förresten, jag gick ur tidigare ikväll pga att jag inte kan stava till Baltikum.
 
Topp