• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Bytes 100 KULTKLOCKOR (Bok)

Hawk100

Silver
Tydligen har jag varit riktigt snäll eftersom tomten kom med mer än ett paket till mig denna jul!:D Tyvärr hade han dock lagt samma bok i två av paketen så nu sitter jag med två ex av boken "100 KULTKLOCKOR".

IMG_0059.JPG

Istället för att snällt be "tomten" om kvittot för att gå och lämna tillbaka ena exemplaret så tänkte jag höra om någon här på KS vill byta till sig ett ex mot annan klock-relaterad bok.
Skicket på min bok är förstås helt oanvänd, men det är absolut inte ett krav att den bok jag får i utbyte ska vara det, bara den är i hyfsat skick och med bra innehåll. :)
Skulle du vara sugen på boken men inte ha någon bok att erbjuda i utbyte så kan du ju alltid testa med något annat kul klockrelaterat så får vi se om jag nappar. ;)

Jag ser helst ett byte f2f i Stockholm så man kanske får snacka lite klockor några minuter, men att skicka den ska väl iofs inte heller vara omöjligt om du bor i andra delar av landet.
Retur: Nja, boken är ny, på 125 sidor, indelad i kapitlen "Yrkesklockorna, De stilfulla, Milstolparna, Dyrgriparna, De sportiga samt De originella" innehåller bilder och svensk text om 100 klockor,så jag vet inte riktigt vad som skulle motivera en retur, men helt omöjligt är det väl inte.

IMG_0060.JPG

IMG_0061.JPG

Tillbaka
Topp