• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000:e inlägget

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Ja då va det då denna göteborgares tur att skriva sitt 1000:e inlägg och vilken dag passar inte bättre att göra det på än på ministerns födelsedag. :)

Ett stort tack till Spencer, Denke och Daviden som har skapat detta trevliga krypin för klockmissbrukare.

Vill passa på att köra en liten tävling där den som först svarar rätt vinner denna Citizen i "guld" med automatiskt urverk. Ser så gott som ny ut men en lite tråd har gått upp på armbandet. Jag har personligen aldrig burit denna klocka så jag vet inte hur den håller tiden.

ujyma6em.jpg


tu7u6ane.jpg


Frågan lyder: Hur många Omega Planet Ocean har jag ägt?

Lycka till era klocknördar! ;)
 

Emil

Cartier
gissade egentligen på 2, men får väll skriva 7 eftersom att det var ledigt!
edit till 9
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag va tvungen att räkna efter några ggr för att var helt säker. :) Det har blivit några stycken som flippats.

Rätt svar är: 6 st!

Grattis till Micke B som var först med rätt svar. Dra ett PM med adress så kommer klockan med Postens gröna. ;)
 
Topp