• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg - 1 tävling!

wundlander

I know I look great in my Mustache

Ernesto

Patek
2-Faktor
Färg? G - som i guld och grattis!

image.jpg
 

Hubbatix

Cartier
"Den blågula sköld med blodrött band,
den vilja vi ära,
med heder den föra kring Skandiens land,
den trohet vi svära"


Så inleds den så kallade Djurgårdsdikten. Vilket är lite passande för just idag (tekniskt sett igår, men jag har ju inte gått och slaggat än, så det räknas inte) firar DIF 123 bast! Såklart min favvofärg är rött! (Och så lite blått och aningens gult, dessutom...)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Röd är the shit!
Vinner jag strippar jag fast det på antennen på en stor röd traktor och brötar i skogen med den i två år!

PS, spikade TJ i bleka-tråden #skryt
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Silver!

Och jag har som många andra här en liten hajfena längst bak på bilen. Dock plockar jag ut en ny bil efter sommarn (har dom bara i 2 år i taget), fast det svensk-kinesiska märkets modeller jag får välja mellan kör inte med stålpinnar till antenner längre :/
 

demondave

Rolex
Åh, rött, min älsklingsfärg! :D Hoppas att äger-ett-företag-som-äger-bilar är tillräckligt nära det finstilta kravet. Gråa med brandbilsröda fälgar, matchar natot perfekt. Patinering a la brutal, 16-18k mil om året :)
 

Strindberg

Patek
2-Faktor
Ska tillägga att jag jobbar ett par veckor nu åt en gammal arbetsgivare, så jag kan sätta bandet på arbetskläderna, ska svetsa ordentligt mycket. En UV-chock borde bleka eländet, kläderna bleks mycket!
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Nu så. Dragningsdags.
Tävlingsledningen har valt att bortse från somligas oförmåga att ta del av reglerna. Därmed har alla fortfarande chansen att hotta upp sitt fordon med sommarens fräckaste accessoar.
image.jpg
 
Topp