• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg betyder tydligen tävling...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Enligt uppgift så är detta mitt 1000:e inlägg. En skrämmande uppgift i sig. Mer skrämmande var uppgiften att man skulle ha en tävling vid detta tillfälle...
Hur som haver, här kommer den... Den som först gissar hur många Artego 300 m Ur jag ägt vinner denna väldigt blå Breitling väska...
2987612F-B827-413F-9BB0-52372DC9809E-138-00000053F6F15415_zps1ab3dfc1.jpg


Om denna är äkta har jag ingen aning om faktiskt. :-/ hoppas det är OK ändå. Annars får vinnaren äran att elda upp den;-)
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det var tydligen en enkel tävling eftersom det första svaret var det rätta. 3 st Artegos har jag ägt :) Grattis theargonaut PMa mig adress uppgifter.
33c20231.jpg

Ett extra pris i form av ett pippigult 20mm Nato utlovas till den som kan tala om vilka forumprofiler jag handlat mina Artego ifrån:)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hahaha... Grymt tack, vilken chansning! Har du någon av dem kvar? Pm kommer.

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Drar till med en till gissning, för vem vill inte ha ett pippigult nato ;-) Jockinho, PeterK och Jaganata?

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
En orange, en svart och en blå och jag var skyldig till två ;-) Och den blå köptes från aurum...
 
Topp