• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg (med tillbörlig BCF-auktion)

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Det känns som bara igår, när jag slutgiltigt hängde av all sans på väg utför.
Med några år i backspegeln vill jag nu intala mig själv att jag lugnat ner mig något, men plånboken och genomflödet menar annorlunda. I fjol var ganska lugnt efter ett större inköp 2015 och föräldraledighet. Bara 3 in och 5 ut. Hittills i år är siffrorna 9 in, 4 ut.
Jag vill tacka alla som gör det så roligt att hänga här, och så trevligt att välja klocka på morgonen. Och tack till forumledningen för ett riktigt bra forum! Vem vet vad jag hade gjort av alla pengar annars?
Under åren har det blivit många insättningar till BCF, och nu när jag passerar 1000 inlägg firar jag det i sedvanlig ordning med en liten auktion.
Föremålet är boken "A Journey in Time - The remarkable Story of Seiko". Ett måste för klockentusiater i allmänhet, och seikoholister i synnerhet. I fint skick med ytterbox. Budgivningen pågår till söndag kl 21:00 enligt KS klocka, och boken skickas mot kvitto på insättning av vinnande belopp till BCF. Frakten står jag för.
Tack
F527DA97-B71B-4145-A6E4-C34478D40928.jpg

1A6BF11D-320A-4D73-9F35-58490ADBE280.jpg

F622C2EA-8093-4691-838C-B15F0294BF50.jpg

910E6FEC-3FF3-462A-8C71-2CB0211D629A.jpg
 
Senast ändrad:

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Jag bumpar en sista gång i hopp om att styra ytterligare någon krona till BCF, även om jag är överväldigad av generositeten hittills.
 
Topp