• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg och vilken resa!

U

urinvånaren

Guest
Hej!
Otroligt vad tiden springer i väg, 1000 poster av frågor, svar, dåliga bilder, roliga bilder och humor.
Jag vill tacka er alla som gör detta möjligt, ett riktigt roligt gäng som växer för varje dag.:)

Samtidigt vill jag passa på att med mina 1000 poster, skänka 1:- för varje inlägg jag gjort till K:S insamling för Barncancerfonden som Desmond Malone startade tidigare i år.

Så med detta bidrag är vi nu i skrivande stund uppe i c:a 14549:- och målet är 20000:-, bra jobbat! keep it up!

Edit: Hatten av för Spencer, Denke och Daviden till en grym mötesplats för klockintresserade!:)

Mvh

Magnus B
 

jabla

Sarlacc
Samtidigt vill jag passa på att med mina 1000 poster, skänka 1:- för varje inlägg jag gjort till K:S insamling för Barncancerfonden som Desmond Malone startade tidigare i år.
Magnus B

Grattis till 1000 mestadels läsvärda inlägg!
Nu höjer du ribban, jag försökte dra igång en tradition med någon form av tävling/utlottning men med denna utveckling är det bäst att börja spara lite så man kan matcha när jag har 2000 inlägg. Vi får se vem som kommer dit först :)
 
U

urinvånaren

Guest
Grattis till 1000 mestadels läsvärda inlägg!
Nu höjer du ribban, jag försökte dra igång en tradition med någon form av tävling/utlottning men med denna utveckling är det bäst att börja spara lite så man kan matcha när jag har 2000 inlägg. Vi får se vem som kommer dit först :)
Ähhh det är ingen tävling vi har väl kul tillsammans:)
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Grattis till 1000 inlägg! Är riktigt imponerad av dina klockor, skön spridning! Väldigt fint av dig att skänka en bra slant till Barncancerfonden :)
 
Topp