• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1000 inlägg + paketöppning!

En klocka per år? Grattis till sund inställning till det här med klockor! Fina val genom åren dessutom.

Trevlig resa Kai! Hoppas den fortsätter minst lika bra som det har börjat :)
Tackar @Nissenutz! Resan fortsätter garanterat, familjen behöver ju utökas! Sedan kan ju frun också behöva några fler klockor =)

En klocka per år? Grattis till sund inställning till det här med klockor! Fina val genom åren dessutom.
Tack @differo! Utöka samlingen med 1 klocka per år känns ganska rimligt för min del. Gillar nytt och brukar finnas något på Basel eller SIHH som får igång mig, jobbigt bara att behöva vänta så jäkla länge innan de kommer ut i butik!

Stort grattis till 1000 inlägg och till en riktigt fin klocka! Denna BB58 är nog den som får mig in i Tudor världen till slut. :)

• Like
Reactions: Kai
Grattis till tusen och bra val av klockor. BB58 verkar gillas av alla och dina bilder bekräftar varför.

• Like
Reactions: Kai
Tillbaka
Topp