• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000 inlägg, tävling och gåva till BCF!

OskarK

Vacheron
2-Faktor
God kväll!

Då var det min tur att passera 1000 inlägg på detta eminenta forum. Det har tagit nästan två år att nå hit, men min första tid på forumet var jag inte så aktiv med postandet. Mina inlägg har till största del bestått av bilder i diverse trådar samt glada tillrop men jag antar att de inläggen också räkans.

Vill ta chansen och tacka alla otroligt duktiga och kunniga medlemmar på detta forum! Ni förgyller de flesta dagar och jag hoppas på att få träffa fler av er i framtiden om jag lyckas ta mig till någon gtg. Tack till er som jag haft möjlighet att träffa och göra affärer med och till sist stort tack till forumledningen Spencer66, Denke, daviden för allt jobb ni lägger ner.

Och vad vore 1000 inlägg utan en liten tävling?
Jag kommer från Växjö så kör en fråga om mig. Vilken fotbollsklubb spelade jag i som grabb?
Första person som gissar rätt belönas med ett hemligt paket :)

Jag sätter även in 1000kr till BCF för att fira mina inlägg!

Tack för mig och fortsatt trevlig påsk KS!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
God kväll!

Då var det min tur att passera 1000 inlägg på detta eminenta forum. Det har tagit nästan två år att nå hit, men min första tid på forumet var jag inte så aktiv med postandet. Mina inlägg har till största del bestått av bilder i diverse trådar samt glada tillrop men jag antar att de inläggen också räkans.

Vill ta chansen och tacka alla otroligt duktiga och kunniga medlemmar på detta forum! Ni förgyller de flesta dagar och jag hoppas på att få träffa fler av er i framtiden om jag lyckas ta mig till någon gtg. Tack till er som jag haft möjlighet att träffa och göra affärer med och till sist stort tack till forumledningen Spencer66, Denke, daviden för allt jobb ni lägger ner.

Och vad vore 1000 inlägg utan en liten tävling?
Jag kommer från Växjö så kör en fråga om mig. Vilken fotbollsklubb spelade jag i som grabb?
Första person som gissar rätt belönas med ett hemligt paket :)

Jag sätter även in 1000kr till BCF för att fira mina inlägg!

Tack för mig och fortsatt trevlig påsk KS!
Öster!? Enda laget jag känner till därifrån. [emoji2]
 

jabla

Sarlacc
Grattis och tack för dina 1000 inlägg.
Tror du spelade i Braås.
Min största erfarenhet av Växjö är tolv månader på I11.
 

Hson

Cartier
2-Faktor
Grym gåva till BCF, respekt ! :) har ju redan sagts i tråden men gissar också på östers IF :)
 

R0B

Panerai
Grattis till 1000, och grymt bidrag till BCF! :)

Efter lite googlande tippar jag på Sandsbro AIK?
 

Taxman

Rolex
2-Faktor
Grattis till 1000! Riktigt snyggt med en sådan gåva, hatten av från mig!

Gissar på Växjö FF (om det nu finns? :p)
 

rogart-63

Patek
Jag går nog bet på fotbollslaget .Men grym insättning till BCF . Gissar ändå på Ingelstads IK .Och jabla jag har oxå legat på i/11 men jag klarade mig med 7,5 månad . Det räckte gott .
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Tack så jättemycket allihopa och kul att se era gissningar! Ni fick med de flesta lagen i trakten men det rätta svaret kom redan i första inlägget, bra jobbat KenKun! (Skickar ett PM till dig angående paketet). Jag spelade alltså i Växjö bollklubb. Dock har hjärtat alltid varit hos Östers IF och där stannar det i medgång och motgång (mestadels motgång) :p

Min farmors särbo var länge officer vid I11. Är Lennart Ahnström ett namn ni känner igen jabla rogart-63 ?
 

rogart-63

Patek
Tack så jättemycket allihopa och kul att se era gissningar! Ni fick med de flesta lagen i trakten men det rätta svaret kom redan i första inlägget, bra jobbat KenKun! (Skickar ett PM till dig angående paketet). Jag spelade alltså i Växjö bollklubb. Dock har hjärtat alltid varit hos Östers IF och där stannar det i medgång och motgång (mestadels motgång) :p

Min farmors särbo var länge officer vid I11. Är Lennart Ahnström ett namn ni känner igen jabla rogart-63 ?

Inget jag känner igen så där . Låg på 8 kompani tross pluton 84-85 . Men Pistol Håkan vet väl alla vem det är som legat på I/11 eller hur jabla
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Grattis till dina 1000 inlägg och välkommen in i 1000 klubben! Håller med riktigt fin och trevlig gest till BCF, OskarK ;)! FUCK CANCER :mad:!
 
Topp