• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1000-inlägg tävling

calzone

Vacheron
Eftersom jag totalt glömde bort att köra en give away tävling efter jag postat 1000-inlägg så gör jag det nu istället bättre sent än alldrig :p, Vinnaren får denna fina Rolex länk "ej original" men av ganska bra kvalitet har testat denna länk någon vecka utan problem. 20mm passar direkt på de flesta rolex modellerna Sub,DJ etc, passar säkert flertalet andra klockor. Perfekt för dig som inte vill slita på original länken. Alla som skriver "postar" i tråden har chans att vinna jag kommer skriva upp era namn "nick" och sedan göra en dragning. Good luck fellas !
DSC_0017_zps907d565e.jpg
 
D

Deleted member 1265

Guest
Eftersom jag totalt glömde bort att köra en give away tävling efter jag postat 1000-inlägg så gör jag det nu istället bättre sent än alldrig :p, Vinnaren får denna fina Rolex länk "ej original" men av ganska bra kvalitet har testat denna länk någon vecka utan problem. 20mm passar direkt på de flesta rolex modellerna Sub,DJ etc, passar säkert flertalet andra klockor. Perfekt för dig som inte vill slita på original länken. Alla som skriver "postar" i tråden har chans att vinna jag kommer skriva upp era namn "nick" och sedan göra en dragning. Good luck fella
DSC_0017_zps907d565e.jpg
Grattis till 1000+inlägg!!
Vad skiljer eg ett org band o detta band?
Post post post.
 

Andsan

Rolex
Eftersom jag totalt glömde bort att köra en give away tävling efter jag postat 1000-inlägg så gör jag det nu istället bättre sent än alldrig :p, Vinnaren får denna fina Rolex länk "ej original" men av ganska bra kvalitet har testat denna länk någon vecka utan problem. 20mm passar direkt på de flesta rolex modellerna Sub,DJ etc, passar säkert flertalet andra klockor. Perfekt för dig som inte vill slita på original länken. Alla som skriver "postar" i tråden har chans att vinna jag kommer skriva upp era namn "nick" och sedan göra en dragning. Good luck fellas !
DSC_0017_zps907d565e.jpg

Prånglar du ut kopior!!! :(

/Anders.S
 

calzone

Vacheron
tävlingen avslutas 23:00 ikväll så kom igen nu om någon mer vill ha chansen att vinna denna underbara länk !
 

Andsan

Rolex
Absolut inte !, jag själv personligen hatar kopior. Eftersom den inte har Rolex loggan på sig så kan ingen normalbegåvad person bli lurad, i en annan synvinkel skonar däremot denna länk original länkar ifrån att bli slitna :D

"Vinnaren får denna fina Rolex länk "ej original" men av ganska bra kvalitet"

Varför prånglar du då ut kopior om du hatar kopior?

Att sedan som en efterhandskonstruktion framhäva att använda detta band för att minska slitaget på originalbandet.Det är rent ut sagt löjligt. Jag tror nämligen inte att någon Rolexinnehavare har någon tanke på att skifta band till en kopia, och jag är en av dem. Att originalbanden skulle vara av så dålig kvalitet att man måste skifta till en kopia det tror jag inte på.
Vad tror ni?

/Anders
 

calzone

Vacheron
"Vinnaren får denna fina Rolex länk "ej original" men av ganska bra kvalitet"

Varför prånglar du då ut kopior om du hatar kopior?

Att sedan som en efterhandskonstruktion framhäva att använda detta band för att minska slitaget på originalbandet.Det är rent ut sagt löjligt. Jag tror nämligen inte att någon Rolexinnehavare har någon tanke på att skifta band till en kopia, och jag är en av dem. Att originalbanden skulle vara av så dålig kvalitet att man måste skifta till en kopia det tror jag inte på.
Vad tror ni?

/Anders


Faktum är att jag har sett Rolex 93150 länkar i fruktansvärt skick där metallen nästan har försvunnit helt och knappt håller ihop :(. Jag har förklarat mig ingen mening att starta en onödig konflikt som inte leder någonstans. Du ser själv hur många som vill ha länken så gräv ner yxan nu ;)
 
Topp