• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

1000 POSTER! = TÄVLING x 5!

Totte

Silver
OCH VINNAREN ÄR....
Då minna vänner är det dags för prisutdelning! Vill börja med att tacka alla gratulationer och alla fina bilder. Stort tack! Eftersom min Maxi inte fick sällskap så fimpar vi förstapriset och delar ut fler av de andra!!

GS-Tröjor till: @yonsson och @Bjoerlin76

Bag of Stellas till: @Affe

Pepsi-tröjor till: @Per och @M.L.

Plexilover till: @JensBP och @StarMan
(StarMan får egentligen för den underbara DD+Bas-bilden men eftersom jag bara har ett Stella-tryck blir de en T istället)

VINNARNA PM'A ADRESS OCH STORLEK
STORT GRATTIS OCH TACK!!! :)

It’s been a long time coming! Det tog fan över fem år men nu har det hände; 1000 x poster! Så, som sig bör är det dags för tävling! Jag tänkte spetsa till det hela och köra den i 5 kategorier. Hur det går till? Enkelt; Posta en bild i tråden i en av nedanstående vinst-kategorier.

1:A PRIS: 6 st Maxi-Dial Whiskeyglas. Posta bild i tråden på din 5513 Maxi Dial.
IMG_2177.jpg

2:A PRIS: 1 st GS Gangsta’ collage-tröja och 1 st T-Shirt. Posta en bild på din Grand Seiko.
T-Shirt-GS_1.jpg

3:E PRIS: Art Print ”Bag of Stellas”. Posta bild på din Day-Date.
Stella_Poster_Mockup.jpg

4:E PRIS: 2 st Pepsi-T-Shirts. En till dig och en till din bättre hälft. Posta bild på din klocka med Pepsi-insert.
Pepsi_2.jpg

5:E PRIS: 1 st Plexilover T-Shirt. Posta en bild på din klocka med plexiglas.
Plexi.jpg

Prisbordet utgörs av klockrellaterade projekt jag småpillat med under åren jag hängt här. Vi håller tävlingen öppen en vecka och i egenskap av envåldshärskare i denna tråd är det jag som utser vinnarna. Lycka till alla! Och stort tack till KS gamla och nya ledaning för möjligheten att snöa in tillsammans med er alla.

Peace Out/Totte

Senast ändrad:
Riktigt trevlig bild! :cigar:
Förresten säljs fortfarande de där t-shirtarna, minns ej trycket, som florerade förra våren/sommaren? Vill minnas du hade en shop med dem ett tag :rolleyes:

Trevlig initiativ @Totte :)
Ja då, shoppen finns kvar men länken dit fås bara via PM. De ändrade villkoren så att man som kund kan trycka på vad man vill och det gillade inte jag. :)

Tillbaka
Topp