• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

10000 inlägg. Hur står det till egentligen?

JB_XII

Rolex
Snyggt jobbat kompis! 10k är fan inte illa :)
Säger som många andra; ett tack till forumet som skapat möjligheten att lära känna varandra.

Njut av dinkorna, man vet aldrig när nytt är på väg in ;)
 

Ontrackpiraten

Rolex
2-Faktor
Jisses! Tur man inte behöver berätta för folket utanför klocksfären om sjukdomen! :woot:
Ser att jag reggade mig 2015. Jag var lite nyfiken på klockor och köpte en Orient Ray av @tim ur länk som "första klocka". Innan dess bar jag inte klocka alls.
Sedan har det eskalerat som för så många. Många klockor har kommit och gått, och många klockor har jag köpt flera gånger.

Tanken var att med mitt 10k-inlägg även göra en paketöppning av en för mig "drömklocka", men förnuftet har tagit över och jag är ju faktiskt nöjd med hur samlingen ser ut just idag. Det får komma senare.

Här kommer istället en bildkavalkad på de klockor jag ägt, utan någon ordning. Jag har säkert glömt någon.
Om samma modell förekommer flera gånger är det för att jag ägt modellen flera gånger.

Tack KS för att ni finns här för oss missbrukare och tack till alla vänner jag fått IRL genom detta forum!

FotoJet (1).jpg


FotoJet (5).jpg


FotoJet (2).jpg


FotoJet.jpg


FotoJet (3).jpg


FotoJet (4).jpg


FotoJet (6).jpg


FotoJet (7).jpg


FotoJet (8).jpg


44.JPG


FotoJet (9).jpg
Härlig och intensiv resa. Ser jag fel eller har du inte haft nån Breitling?
Fortsätt!
 

Heimby

Cartier
Jag kan inte få min hjärna att förstå att någon på något sätt kan uppnå 10k inlägg på ca 4 år. Det är ett medel på cirka 7 inlägg per DAG! Hur?!
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Way to go! ...om det nu är vettigt att gratulera någon som sannolikt lagt ca en fulldebiterad konsultmånad på att skriva inlägg. (10 000/60=167) Om du debiterat 1200/timmen istället hade Daytona varit din o fårhållandevis "gratis" :):):)
Nåja grattis från en medberoende.... Med lååångt kvar till 10k.
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Haha. Att det är galet inser jag själv men vissa av er kan slappna av lite tycker jag ;) det finns bra mycket värre här.

Däremot håller jag med om att "grattis" kanske inte är det jag eftersöker.
 
  • Like
Reactions: Beo

Lundgren🥊

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Jag reggade mig också 2015 men ligger verkligen i lä när det gäller både klockor och inlägg:p.
Skönt att du börjar känna dig nöjd med din samling, vill också hamna där och bara känna ett lugn för det är inte friskt nånstans det här :D.
 

MrRolex

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Jisses! Tur man inte behöver berätta för folket utanför klocksfären om sjukdomen! :woot:
Ser att jag reggade mig 2015. Jag var lite nyfiken på klockor och köpte en Orient Ray av @tim ur länk som "första klocka". Innan dess bar jag inte klocka alls.
Sedan har det eskalerat som för så många. Många klockor har kommit och gått, och många klockor har jag köpt flera gånger.

Tanken var att med mitt 10k-inlägg även göra en paketöppning av en för mig "drömklocka", men förnuftet har tagit över och jag är ju faktiskt nöjd med hur samlingen ser ut just idag. Det får komma senare.

Här kommer istället en bildkavalkad på de klockor jag ägt, utan någon ordning. Jag har säkert glömt någon.
Om samma modell förekommer flera gånger är det för att jag ägt modellen flera gånger.

Tack KS för att ni finns här för oss missbrukare och tack till alla vänner jag fått IRL genom detta forum!

FotoJet (1).jpg


FotoJet (5).jpg


FotoJet (2).jpg


FotoJet.jpg


FotoJet (3).jpg


FotoJet (4).jpg


FotoJet (6).jpg


FotoJet (7).jpg


FotoJet (8).jpg


44.JPG


FotoJet (9).jpg
King:)
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Goa klockor och kul att du landat i endast 4st för tillfället. Skulle jag vara hård mot mig själv skulle jag kunna skala ner min samling till 6 eller möjligen 5 men lägre går inte.

Sjukt med 10k inlägg men det går av bara farten. Man har ju kul här :) märker själv att det springer iväg
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Starkt jobbat, 10K inlägg.
Jag tycker det är roligast som någon annan nämnde att du har haft 5-7st exp2.
Kan tycka att den borde få hedersplats i kollektionen nu.

Överlag väldigt rolig spridning, med några återkommande klockor!
 
Topp