Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig och intensiv resa. Ser jag fel eller har du inte haft nån Breitling?Jisses! Tur man inte behöver berätta för folket utanför klocksfären om sjukdomen!
Ser att jag reggade mig 2015. Jag var lite nyfiken på klockor och köpte en Orient Ray av @tim ur länk som "första klocka". Innan dess bar jag inte klocka alls.
Sedan har det eskalerat som för så många. Många klockor har kommit och gått, och många klockor har jag köpt flera gånger.
Tanken var att med mitt 10k-inlägg även göra en paketöppning av en för mig "drömklocka", men förnuftet har tagit över och jag är ju faktiskt nöjd med hur samlingen ser ut just idag. Det får komma senare.
Här kommer istället en bildkavalkad på de klockor jag ägt, utan någon ordning. Jag har säkert glömt någon.
Om samma modell förekommer flera gånger är det för att jag ägt modellen flera gånger.
Tack KS för att ni finns här för oss missbrukare och tack till alla vänner jag fått IRL genom detta forum!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Skaffa katt och börja intensivposta i https://klocksnack.se/threads/vad-gör-du-och-din-klocka-just-nu-sammanslagen-tråd.4964/page-9906Jag kan inte få min hjärna att förstå att någon på något sätt kan uppnå 10k inlägg på ca 4 år. Det är ett medel på cirka 7 inlägg per DAG! Hur?!
Oj redan fixat första steget!Skaffa katt och börja intensivposta i https://klocksnack.se/threads/vad-gör-du-och-din-klocka-just-nu-sammanslagen-tråd.4964/page-9906
Nej, det stämmer. Breitling lockar mig inte.Härlig och intensiv resa. Ser jag fel eller har du inte haft nån Breitling?
Fortsätt!
Skönt att se endast fyra klockor i samlingen.Glömde ju bild på nuvarande samling så den kommer här
Härlig! Snyggt jobbat.Glömde ju bild på nuvarande samling så den kommer här
Milgaussen och Oris är väldigt bra, ser fram emot att klämma igen på nästa GTGGlömde ju bild på nuvarande samling så den kommer här
KingJisses! Tur man inte behöver berätta för folket utanför klocksfären om sjukdomen!
Ser att jag reggade mig 2015. Jag var lite nyfiken på klockor och köpte en Orient Ray av @tim ur länk som "första klocka". Innan dess bar jag inte klocka alls.
Sedan har det eskalerat som för så många. Många klockor har kommit och gått, och många klockor har jag köpt flera gånger.
Tanken var att med mitt 10k-inlägg även göra en paketöppning av en för mig "drömklocka", men förnuftet har tagit över och jag är ju faktiskt nöjd med hur samlingen ser ut just idag. Det får komma senare.
Här kommer istället en bildkavalkad på de klockor jag ägt, utan någon ordning. Jag har säkert glömt någon.
Om samma modell förekommer flera gånger är det för att jag ägt modellen flera gånger.
Tack KS för att ni finns här för oss missbrukare och tack till alla vänner jag fått IRL genom detta forum!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Finns några poster uppKul! Hur ser samlingen ut idag då, med tanke på att du haft en del olika klockor men nu är nöjd.
Jag vet vad du saknar, något i gulguld, börja med den TT sen kommer guldfebernFinns några poster upp