S
Staafen
Guest
- Pris
- 1000
- Returpolicy
- Enligt överenskommelse.
- Bilder Skickat
- Ja
Säljer av lite band då jag har för mycket. Även om jag gillar alla dessa måste jag börja rensa någonstans. Mockabanden är sålda, 300kr plus frakt för resterande. Säljes endast som paket.
Det är 5st 20mm och ett 18mm.
2st nya Marlon Band-O vilket är riktigt trevliga band. Jag har flera och säljer därför av några.
1st Sail Cloth från okänt märke, oanvänt.
1st svart läder i lite plastig kvalité, bra skick bortsett från någon ytlig rispa på ena delen.
2st läder från @grodslukarenx i ok skick som blivit behandlade med olja. Det ena har skav där det möter boetten. Det bruna med stålspänne är 20mm, det med guld 18mm.
Först till kvarn!
Det är 5st 20mm och ett 18mm.
2st nya Marlon Band-O vilket är riktigt trevliga band. Jag har flera och säljer därför av några.
The Marlon Band-O
Rubber watch strap made from an authentic mold. We have many models and colors in stock. Fast worldwide shipping.
www.cheapestnatostraps.com
1st Sail Cloth från okänt märke, oanvänt.
1st svart läder i lite plastig kvalité, bra skick bortsett från någon ytlig rispa på ena delen.
2st läder från @grodslukarenx i ok skick som blivit behandlade med olja. Det ena har skav där det möter boetten. Det bruna med stålspänne är 20mm, det med guld 18mm.
Först till kvarn!
Senast redigerad av en moderator: