• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

11/10 Uppdaterad bild på Beater och tjingelingskålen kan bli följetong lol

olivetti

Cartier
Jag tänkte göra en följetong på detta och se hur beater och tjingelingskålen utvecklas eller avvvecklas fram till jul om ni vill.
Fredag 4/10

Tisdag 8/10 och då hann inte en submariner landa i skålen ens innan den drog till Sumpan

Fredag 11/10 det som kan komma till är en Planet Ocean 45,5 med B&P om inte säljaren säljer den själv Iphonen ja där är ju klocka i den så den ryker till junioren men den fick vara med byte med klocka.
Minisubben också kvar sitter på hustrun men nu blev den helt plötsligt snygg och ska användas. Det är som vanligt man fattar ingenting och det är inte lönt att försöka förstå det.


man kan väl säga såhär där är inte mycket ljus i mörkret från den skålen
och allt är till salu utom Guldsubben fast rätt bud på den så åker den också lol
Ha en fortsatt trevlig vecka på er allihopa
mvh
olivetti
 

olivetti

Cartier
Skall också börja sälja grejer på diskussionsdelen!

jag säljer inte folk mailar och vill köpa jag bara uppdaterar flödet på diskussiondelen för att visa hur mycket som ibland kommer in för att sälja en klocka och då har jag inte fotat alla avvisade förslag som man får på blocket typ kebabvagnar,falafel och langosvagnar flygande mattor mm men det kunde också blivit en riktigt rolig tråd. En gång tog jag faktiskt en hästsadel i inbyte en Stübben men det visste jag var bra grejor lol
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Var tar klockorna vägen då? På tok för få av dem man ser i paketöppningstrådar här. Du säljer väl förihelvete inte utanför KS???!!!
:-O
 
Topp