• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

11 timmar kvar...

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Om det är 11 timmar kvar till det jag tror så spelar klockan ingen roll. Skit i tiden och njut av stunden!!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Jag förstår allas synpunkter om strunta i klocka men känner mig naken utan..
Timmarna sniglar sig fram så jag behöver annat att tänka på..
 

Ricrob

Patek
Spencer66 skrev:
Jag förstår allas synpunkter om strunta i klocka men känner mig naken utan..
Timmarna sniglar sig fram så jag behöver annat att tänka på..
Haha, jag tycker inte du ska behöva strunta i klockan bara för den här tillställningen! ;)

Själv var jag mitt uppe i affär och skulle köpa min Monaco när min fru fick för sig att Bonnie skulle ut, så det blev mailande och affär mitt i natten, mellan värkarna, då rm-bedövningen tagit skruv och frugan somnat några minuter.. Skadat!
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Ricrob skrev:
Spencer66 skrev:
Jag förstår allas synpunkter om strunta i klocka men känner mig naken utan..
Timmarna sniglar sig fram så jag behöver annat att tänka på..
Haha, jag tycker inte du ska behöva strunta i klockan bara för den här tillställningen! ;)

Själv var jag mitt uppe i affär och skulle köpa min Monaco när min fru fick för sig att Bonnie skulle ut, så det blev mailande och affär mitt i natten, mellan värkarna, då rm-bedövningen tagit skruv och frugan somnat några minuter.. Skadat!

Haha klockskadade stackare är vi alla :lol:

Fint namn förresten :)
 
Mr Expenser. När grabben kommer kommer du ha häcken full med prylar att tänka på! Ta en pålitlig tidgivare o gläd dig över vad som skall komma. Kamera är viktigare än klocka o mamman ännu viktigare! Min yngre grabb försöker numera övertyga mig om att han är bättre än jag på en av mina specialiteter- sånt är j-t roligt. Grattis!!!
 

vekktah

Cartier
Ett tips: skippa klocka. Små bebisar hanteras bäst utan dylika ting på armarna. (själv körde jag luminox sist, hade faktiskt nytta av tritiumet på natten) man vill inte grubbla på att ens dyrgrip ligger Kvarglömd på något skötbord...för man får en del att tänka på.

Du har väl en cool g-shock? Den hade jag kört om Jag vore du. Sen när ungen är lite stadigare är det beater som gäller, som tål dräggel samt smällar med olika tillhyggen.
 

John R

Panerai
Spencer66 skrev:
Tackar som det nu ser ut så blir det antingen Milgauss som står ut med elektronik eller min avlidne svärfars klocka. Då känns det lite som hustruns avlidna föräldrar är med på ett hörn.


Låter som en plan! Nu kan du startat en tradition med svärfars klocka
Den kan ditt barn tajma in ditt barnbarn när det är dags för det i framtiden.

/ John R
 

hans

Petrus Kenicius
Re: Sv: 11 timmar kvar...

Vad du än använder för klocka, se till att den går rätt. Förlossningsavdelningens klockor har haft en tendens att gå fel, de tre gånger jag skulle ha födelsetiden.
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Den här ser det ut att bli!

EB68A289-284A-4583-8EBD-18B16986DD81-337-000000D6DADB3331.jpg
 
Topp