Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hej fick ärva en rolex gmt master av min fader. Den är lite sliten och har även tappat kronan på sidan. Var på nymans ur och kollade hur mycket en full service hade kostat dom vilen ha runt 10-15 tusen , är det rimligt ? Kan ej så mycket om klockor. Skulle vara kul om någon kunde berätta lite om klockan , ska vara en äldre modell vad jag förstår. Tack
Okej tack för bra info grabbar !Det är en fin och ganska värdefull klocka. Den förtjänar definitivt en service. Du bör vara väldigt noga med att inga synliga delar byts ut. Dvs tavla, visare eller vridring. Den tappat betydligt i värde om man byter dessa.
Tack för bra information Rey och compiss.
Du kanske kommer få PM med erbjudanden om att sälja. Säg bara artigt nej till alla tills du säkert vet vad klockan är värd. Inte för att jag tror att du kommer att sälja men vill flagga för alla fula fiskar.
Som @Dicktatorn säger bör du verkligen kolla vad som bör vara original innan du gör något. Men i övrigt så är det värt att serva. Fin klocka!Hej fick ärva en rolex gmt master av min fader. Den är lite sliten och har även tappat kronan på sidan. Var på nymans ur och kollade hur mycket en full service hade kostat dom vilen ha runt 10-15 tusen , är det rimligt ? Kan ej så mycket om klockor. Skulle vara kul om någon kunde berätta lite om klockan , ska vara en äldre modell vad jag förstår. Tack
Tack så hemskt mycket för all Info!
Jättebra info. börjar bli klokare nu.