• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 114300 oyster perpetual blå

jabbadahut

Breitling
2-Faktor
Nya dinkor hägrar därav lägger jag ut min Rolex 114300 med blå urtavla, utplockad 30/8-2015 , 5års garanti varav ca 3,2 år kvar.
Klockan är en fullset med alla tillbehör, kvitto mm och köpt hos AD i Stockholm
Skicket är ok, klockan är välanvänd så det finns dinks och swirls. Urverket är kontrollerat och justerat hos Rolex för ca 3 mån sedan då uret gick några sek för fort tidigare.

Säljpris:34,5k . Nu 34k , 33,5k , 33k, 32,5k
Bytesvärde 33k
Intresserad av 114060 eller nya datejust

Retur: Skiljer sig något från beskrivningen av klockan så visst. Då jag inte sålt tidigare på forumet säljer jag helst f2f i Stockholm. Kan även skickas mot förskottsbetalning via swish.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    135.6 KB · Visningar: 2,174
  • image.jpg
    image.jpg
    100.6 KB · Visningar: 1,997
  • image.jpg
    image.jpg
    91.5 KB · Visningar: 2,004
Senast ändrad:
Topp