• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 116200 jubilee blå stickdial tavla, roulette

Andersml

Guld
2-Faktor
Hej,
Nytt pris 44K !
Nytt pris 46K !


Oysterlänken är redan såld separat!

Säljer min DJ med blå tavla och roulettedatum och jubilee med hidden clasp. Klockan togs ut på italiensk AD för ca 9mån sen-avplastad av mig. Fullt set med cert och låda etc! 5års ROLEXgaranti. Det finns små hairlines på glasringen samt några små repor på ena bandhornet-se bilder - annars mycket fint skick, lite använd. Länken är i kanonskick.

Pris 48K som kan betalas med swish eller banköverföring (i förväg vid överföring). Säljs helst FTF i Stockholm. Ingen retur.

Inga byten tack!

Säljes till medlem med goda referenser här på KS och det är min bedömning som gäller.

Min referenstråd: https://klocksnack.se/threads/andersml.43521/#post-1900060

Ligger i bankfack så lite framförhållning behövs vid affär!
IMG_6679.JPG

IMG_5912.JPG
IMG_6648.JPG
IMG_6649.JPG
IMG_6650.JPG
IMG_6651.JPG
IMG_6652.JPG
IMG_6653.JPG
IMG_6654.JPG
 

Bilagor

  • IMG_6678.JPG
    IMG_6678.JPG
    159.7 KB · Visningar: 89
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp