• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

116334/5

Jag köpte en klocka, allt var precis som beskrivet och man fick snabba svar på frågor. Ett extra plus för att han mutade sin lillebror att överlämna klockan så att jag kunde få den direkt trots att han själv var bortrest. En mycket bra säljare helt enkelt.
 

Makkanxd

Rolex
Köpte klocka av @116334/5 f2f. Eftersom jag hade svårt att komma ifrån så var han riktigt schysst och tog sig ut till mig så vi kunde göra affären, stort + för det! Gör gärna fler affärer i framtiden :) GG
 

Oliver

Cartier
2-Faktor
Köpte en iPhone 7 på distans av 116334/5.
Riktigt bra förpackat och snabb leverans. Mindre kommunikations-miss som löstes väldigt bra.
Generellt sätt en väldigt trevlig herre, tumme upp.
 

Nilas

Patek
2-Faktor
Bytte en klocka med 116334/5.
Trevlig och schysst kille som jag gärna gör affär med igen. Snabbt skickat och bra packat. Utan tvekan en goodguy :)
 

Lordkare

Omega
2-Faktor
Hej!
Jag bytte till mig en klocka i prisklassen 9" med pengar emellan från min sida. Bra kommunikation. Snabbt skickat. Rätt beskrivet.
Dessutom en uppskattad liten överraskning i paketet. 100 % Good Guy hos mig. Jag gör gärna fler affärer med honom.
 

Nicke75

Patek
2-Faktor
Köpte ett band av @116334/5 snabb välpackad leverans och otroligt trevlig.
En 100% GG och gör gärna affär med honom igen.Ett leende fick man av en trevlig lapp med.
 

Bilagor

  • 30F0417F-3F09-44C6-8705-41C05E833224.jpeg
    30F0417F-3F09-44C6-8705-41C05E833224.jpeg
    236.4 KB · Visningar: 2

Lordkare

Omega
2-Faktor
116334/5 och jag har gjort en affär där båda var riktigt nöjda. Det dök dock upp en fråga efter försäljningen med ett problem. Detta löste 116334/5 som den hedersman han är. Tack för att du visat vad gott omdöme innebär. Jag gör gärna affärer vilken dag som helst med denna Good GuY!
Lord Kåre
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Gjort affär och träffats snabbt f2f med trevlige @116334/5. Allting helt korrekt och bra och snabbt utfört och precis som utlovat. Helt klart en good guy jag gärna gör affär med igen :)
 
Topp