Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Både 114060 och 116334 är fula ankungar, kör på en 126334 eller en 116234, mkt bättre proportioner.
Jag tycker DJ2 ser ut som moddade skx007Jag kan absolut tillstå 41:an är mer lyckad än DJ II:an men å andra sidan vill jag nog mena att den senare får obefogat hård kritik emelkanåt.
Den är inte balanserad och elegant på samma vis men personligen så tycker jag att detta gjorde att den ganska snyggt suddade ut gränserna mellan sport och dress på ett effektivt vis.
Jag saknar min ganska ofta.
Esit: med det sagt kan jag tycka att det faktiskt är den mest prisvärda Rolex-modellen på andrahandsmarknaden.
![]()
![]()
Hade de kallat den 'Milgauss date' så, men de valde 'Datejust' som enligt min åsikt är av en annan karaktär än denna. Ingen ful klocka, men en ful datejust.Jag kan absolut tillstå 41:an är mer lyckad än DJ II:an men å andra sidan vill jag nog mena att den senare får obefogat hård kritik emelkanåt.
Den är inte balanserad och elegant på samma vis men personligen så tycker jag att detta gjorde att den ganska snyggt suddade ut gränserna mellan sport och dress på ett effektivt vis.
Jag saknar min ganska ofta.
Esit: med det sagt kan jag tycka att det faktiskt är den mest prisvärda Rolex-modellen på andrahandsmarknaden.
![]()
![]()
Håller med satt precis och tänkte på just detta när jag läste din post, ser ut som en moddad/dålig kopia av en DJ.Jag tycker DJ2 ser ut som moddade skx007![]()
Jag tycker personligen inte att boetten är särskilt lyckad och hoppas att nästa generation får ett lite mindre kantigt utseende med mer slimmade luggar.Vad är så ankungigt med 114060?
Världens mesta klocka.114060 alla dagar i veckan enligt mig
![]()