• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

116520

Carrera911

Basic
2-Faktor
Tänkte få lite hjälp med pris på en Svensksåld Daytona 116520 jag fått erbjudande att köpa.
Fullset
Svensksåld
Uttagen på Krons december 2015
Gröna taggen med 5-års garantin.
En ägare sedan ny.
Originalkvitto finns.

Vad ska den kosta?

Tacksam för er feedback om prisnivå på ovan Daytona.

Tack för ett bra forum:)

Bilagor

• IMG_6907.PNG
    IMG_6907.PNG
    168.4 KB · Visningar: 1
Senast ändrad:
Okej, så:

1. Ingen vill ha 116520. De ligger t.ex gömda i butikerna för att det ska verka som att de inte finns, men de finns. De kostar typ 75k på begagnatmarknaden.
2. Efter 16 (?) års produktion så introducerar Rolex en ny Daytona, med en keramisk ring.
3. Folk börjar betala 160-180k för nya Daytonan.
4. Folk börjar tydligen betala 150k för gamla Daytonan.

Den är ju seg, om man nu vill ha en 116520. :)

Okej, så:

1. Ingen vill ha 116520. De ligger t.ex gömda i butikerna för att det ska verka som att de inte finns, men de finns. De kostar typ 75k på begagnatmarknaden.
2. Efter 16 (?) års produktion så introducerar Rolex en ny Daytona, med en keramisk ring.
3. Folk börjar betala 160-180k för nya Daytonan.
4. Folk börjar tydligen betala 150k för gamla Daytonan.

Den är ju seg, om man nu vill ha en 116520. :)
Kanske är det så att folk tröttnat på den keramiska ringen och vill tillbaka till stål?:)

nån som följde annonsen på tradera och undrar(undrade) hur mkt de ska (skulle) buda skulle jag tro...no offence ;-)

ok, gick nämligen en identisk på tradera som (när jag kollade, men då var aktion inte avslutad) var uppe i 131
Auktionen plockades bort av Tradera? Hade den på bevakning men helt plötsligt fanns den inte kvar. Går att hitta under avslutade men går inte att öppna annonsen.

Tillbaka
Topp