• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

116600 Sea Dweller - köar någon?

Chuck

Patek
2-Faktor
Någon dom ställt sig i kö hos AD? Ser onekligen macho ut, frågan är om den funkar till skjorta :S

vyvezabe.jpg



Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Nice så är saken biff om din PO funkar, får börja köra utanför ärmen :)


Skickas från min iPhone via Tapatalk
 

Rozzy

E-3PO
2-Faktor
Ha, ha, ha!

Är det så att jag blir förknippad med den där fr.o.m. nu, alltså.

Vill förtydliga att jag inte har för avsikt att skaffa/bära en sådan...
Jag tycker du skall köra på din linje och inte skämmas eller bry dig om vad andra tycker!
Alla har sin smak och stil (vissa mycket sämre än andra!), vi skall jobba för en hög acceptans här på forumet. Alla har inte det estetiska sinnet och det är OK, vi är alla olika!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jag tycker du skall köra på din linje och inte skämmas eller bry dig om vad andra tycker!
Alla har sin smak och stil (vissa mycket sämre än andra!), vi skall jobba för en hög acceptans här på forumet. Alla har inte det estetiska sinnet och det är OK, vi är alla olika!

Hade jag velat ha en, så hade jag köpt en.
Det vill jag inte.

Ville dela med mig av en klockrelaterad produkt å höra era åsikter.

Nu släpper vi det!

Ang. SeaDweller; nope, inget för mig!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Ser bra ut - vill gärna se den live.

Kanske lite dyr jmf tex 114060/116610. Men mkt coolare :D
 

demondave

Rolex
Kanske köar på k&s här sen, när dom börjar dyka upp här. Ska jag ha en Rolex är det helt klart en kandidat. Om det inte dyker upp en lämplig 116613LN och ekonomi till en sådan innan :)
 

Andy7750

Audemars
2-Faktor
Fattar inte varför priset blir så mycket högre än för subben, inget jätteskillnad. Så nej kommer inte köa för denna, tyvärr.

/Andy7750
 

Genta

Cartier
Köar i och för sig inte, men är mycket intresserad. Sörjer fortfarande min gamla Deepsea, som var lite för stor för mig så det här kan vara en ersättare
 

Bolio

Panerai
Känns som den perfekta Rolex klockan nu när den fått keramisk ring och framför ALLT det nya låset.
Svaret på frågan är dock tyvärr nej då det inte finns utrymme för den på en tid framöver, men jag kommer nog vara en av de personerna som kommer att dräggla mest av alla i avsaknad av den när den väl släpps.
Så till alla er som kommer att införskaffa denna skönhet kommer jag nog inte bara ha en viss avund :mad: utan det kan nog även smyga in lite hat känslor;).
 
Topp