• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 116610 - SubC

coal

Omega
2-Faktor
SÅLD
Rolex SubC 116610
ln, fullset från slutet på 2012.
Väcker liv i denna annons nu när jag lyckats handla nytt och vill passa på att testa mer nya grejer i samma veva.

Klockan är använd dagligen, det finns därav såklart en del märken. Den har suttit på nato rätt så stor del av tiden. Extra länkbitar medföljer.

Jag kan absolut vara intresserad av byten, enbart Rolex och t.ex. 14060 eller annat kul. Återkom i sådana fall med ett bytesförslag.

Klockan och jag finns i Sthlm, gör helst affär här F2F. Kan levereras hela vägen ner mot Skåne över midsommar.
Betalning sker enbart via Swish.

Kan bistå med någon referensperson som intygar att jag är reko.
Fler bilder löser jag gärna via PM enligt förfrågan.. Retur inom 24h - i samma skick såklart.. Efter några sökningar så sätter jag priset till: 57 000 kr (hoppas jag klarar mig undan minst prisvärd-tråden denna gången:) )
 

Bilagor

  • rolle1.jpg
    rolle1.jpg
    118.7 KB · Visningar: 412
  • rolle2.jpg
    rolle2.jpg
    97.2 KB · Visningar: 399
  • rolle5.jpg
    rolle5.jpg
    87.5 KB · Visningar: 399
  • rolle6.jpg
    rolle6.jpg
    106.6 KB · Visningar: 408
  • rolle3.jpg
    rolle3.jpg
    89.1 KB · Visningar: 401
Senast ändrad:
Topp