• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen 116613LB, 24 timmars special erbjudande

Hejsan, nu ska jag göra årets dummast affär :) köpte den här klockan helt ny för 76.000kr för 2 dagar sedan, kvitto finns kvar. Jag vill sälja den inom 24 timmar för att sen ta tillbaka annonsen, anledningen är att jag har en annan deal på gång.

Mitt pris: 70.000kr, alltså en förlust på 6000kr på 2 dagar!

Klockan är helt ny, skyddplast och allting är kvar på den, den har inte ens lämnat mitt hus, har varit hemma hela tiden och några wrist shots. Den är komplett förstås, det är den senaste modellen, random serienummer från 2014, med sunburst tavlan!

Ingen prut tack då 6000kr förlust gör ont nog.





 
Topp