• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

12 volt aktiv högtalare med bluetooth (svår nöt att knäcka!)

jag söker kort och gott ett par aktiva högtalare på 12 volt med blåtand.
Finns detta ens??? Är inte sugen på en lösning med en bilstereo och två separata högtalare.

Behöver hjälp av googlesugen alt. Hifi-nörd med full koll.
Ljudet i sig kvittar, dom ska vara på en brygga och spela bakgrundsmusik på låg volym.

jag söker kort och gott ett par aktiva högtalare på 12 volt med blåtand.
Finns detta ens??? Är inte sugen på en lösning med en bilstereo och två separata högtalare.

Behöver hjälp av googlesugen alt. Hifi-nörd med full koll.
Ljudet i sig kvittar, dom ska vara på en brygga och spela bakgrundsmusik på låg volym.

Känns som något man borde hitta där tillbehör till båtar säljs om du har något sådant ställe i närheten.
Annars gav en snabb googling detta :
https://www.amazon.com/Pyle-3-5-inch-Waterproof-Bluetooth-PLMR23BBT/dp/B06XCYDRB7

Och en himla massa fler på ebay, aliexpress, alibaba osv.

Självklart. Men lite mer info behövs innan googlingen drar igång. Funkar det inte med en batteridriven som kan laddas med 12v? Var på bryggan? Behöver den vara vattentålig? Hur stor ska den vara?

Självklart. Men lite mer info behövs innan googlingen drar igång. Funkar det inte med en batteridriven som kan laddas med 12v? Var på bryggan? Behöver den vara vattentålig? Hur stor ska den vara?

Den ska kort och gott kunna anslutas mot ett vanligt 12V-fritidsbatteri och sedan alltid stå där redo när jag vill lyssna. Storleken spelar ingen roll. Bryggan är 26kvm så inom det området vistas man så att säga. Den måste kunna vara ute i väder och vind, men endast i sötvatten.

Tillbaka
Topp