• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

126711CHNR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Pontusk

Omega
Hej,

Någon som har koll på väntetiden på nya GMT TT?
Snackade med Nymans som inte var intresserade av att ta upp namn på någon lista i och med att de förväntar sig 1 klocka per år, så jag är intresserade av att veta mer om andra AD's (i Sverige eller utomlands).
 
Senast ändrad:

KenKun

Patek
2-Faktor
Grattis till din nya klocka @Pontusk

9044B967-6863-438B-8D7F-64A57A975239.png
 

Pontusk

Omega
Ja. Du kunde inte bemöda dig att ringa runt utan ville få svar här vart man lättast får tag i klockan. Som vi ser nu, enbart för att tjäna pengar

1) kolla tråden så ser du hur otroligt bra svar jag fick. Menade inte att be någon göra nått jobb åt mig.
2) jag kom över klockan på semestern och avsåg inte att sälja den direkt men då jag även kom över en hulk hos en annan AD efter att jag köpt GMTn så bestämde jag mig för att sälja den
3) orka klaga, men om du ska göra det så finns det massa andra nya klockor som säljs till överpris
 

KenKun

Patek
2-Faktor
1) kolla tråden så ser du hur otroligt bra svar jag fick. Menade inte att be någon göra nått jobb åt mig.
2) jag kom över klockan på semestern och avsåg inte att sälja den direkt men då jag även kom över en hulk hos en annan AD efter att jag köpt GMTn så bestämde jag mig för att sälja den
3) orka klaga, men om du ska göra det så finns det massa andra nya klockor som säljs till överpris
Så du menar att du säljer GMTn för att du ska använda din Hulk istället?

A013400E-EC13-4862-A3F4-31C07D595AA6.png
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp