• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

135k - en klocka.. vilken?

HN86

Breitling
Gör den verkligen det?
Lite får du väll hålla med om?
96135510-69EE-4327-A4B5-151610DDD1C9.jpeg

F7F405DA-B495-44E0-AA29-0C10DC7CCE81.jpeg

4DFA0253-E8B2-4F2A-B0B5-A8FD7EBD2C5E.jpeg
 

mastershield

Breitling
Nu är jag långt ifrån en klocka för detta belopp. Men hade jag haft så mkt pengar att lägga på en klocka hade jag velat ha en modell som inte är så vanlig. Ksnske en daytona
Annars tycker jag rolex gmt som e guld, svart och i ”stål”. Är grymt snygg. Tror den kallas för two tone?
 

AlfredArvidsson

Breitling
Rolex Day Date i vitguld (118239) finns ett par stycken för mycket nära 135k. Mycket läcker klocka jag önskar att få bära inom en hyfsat snar framtid :rolleyes: Lånad bild.

upload_2018-12-23_15-4-42.png
 

mastershield

Breitling
Är Daytona inte vanlig?
Jag har nog bara sett två daytona på någons arm va ja kan komma på. Sen har hört att dem är svåra Att få tag i. Men jag kan ja fel att dem ksnske inte är ovanliga. Men fortfarande inte sett många så för mig ovanliga och då vill jag ha en kanske bara i min stad som guldiga submariners är populärast!
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Ja. Jag jagar faktiskt och får betala för att jag kom in i gamet för sent :(

Detta avskräcker lite att hosta upp premium för dock: https://klocksnack.se/threads/service-ap-royal-oak-14790.105372/
Ja det där är ju helknäppt... Som tur var verkar min må riktigt bra enligt timegrapher...
Bilder är ju alltid kul.
IMG_20180815_080800.jpg

Gillar tropictavla på min. Funderar lite på polering men kan aldrig bestämma mig. Boett är eg bra men glasringen är lite medtagen (om än mindre irl än på bild)

För övrigt perfekt storlek imho då den blir både sportig och elegant och bär mkt större än sina 36mm. Fortfarande rätt pridvärd. Bra tips från din sida mao!
 
Topp