• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

14 DAGAR - 14 BANDBYTEN - Rolex DJ Session Sammanfattning

Totte

Silver
Efter två veckors DJ'ande tyckte jag det kunde vara på sin plats med en liten visuell sammanfattning.
Jag passade även på att hålla lite koll på vilken DJ som föll KS-klubb-publiken i smaken. Lite otippat är
det DJ'n med det varmgula perlonbandet a.k.a "DJ MellowYellow", som fått mest kärlek :)

yIBKRzH.jpg

Härlig komposition bilder! Kul med någon som lägger lite energi på presentationen. Gör sig riktigt bra på de allra flesta banden så det är helt klart en mångsidig klocka :)

Flera riktigt bra! Orm, Rocka roligast och bäst. Brown Eye Mocca-Master och H.I.S ser ut att vara fint också, men lite svårt på dessa bilder att bedöma.

Kul tråd. Visar att DJ är väldigt mångsidig och en kanon klocka. Jag fastna för det gröna bandet...

Kul projekt. Gillade de olika bruna skinnbanden, rockan och jubileet bäst.
Har också varierat min 1603 med olivnato, brun ödla, vintage mocka och jubilee.

Va? Inget gummi eller flexband? Vad är det här för en tråd egentligen? :)

Länken är fin som snus, men även rockan och de bruna läderbanden lirar.

Tack för alla fina ord! Verkar som "DJ Rocka-Fella" toppar listorna just nu. Får köra en Rocka-Mocca remix för aleks nån' gång framöver :woot:

Tycker greedy green va läckrast, jag har länge fantiserat om en DJ med ett strap i nån udda och utstickande färg, så tack för suktandet. :D

Tillbaka
Topp