• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Maggansman

Omega
2-Faktor
Pris
i annonsen
Returpolicy
Enl Övk och beroende på vilken klocka.
Bilder Skickat
  1. Ja
Stor rensning är på G och följande får lämna. Jag har valt att lägga en bild per klocka så att det inte blir för långt. Fler bilder fixar jag såklart. Fråga gärna om ni undrar något.
Byten är ointressanta sålänge det inte handlar om flera av mina klockor mot en dyrare klocka från ditt håll (Cartier, JLC, Rolex, Tudor, Omega)
I samtliga priser ingår skicka lätt spårbart med postnord. Annan frakt går såklart att ordna men säljare står för mellanskillnaden.
Jag förbehåller mig rätten att dra tillbaka en eller flera av de annonserade klockor dock inte pågående affär.


Seiko SPB077 aka MM200
Moddad med MM300 visare. Originalvisare följer med och är övrigt fullset.
Inga dings eller djupa hairlines på boetten. En hairline dock på baklocket.
Hairlines på spänne.
Pris: 6500kr SÅLD!
IMG_7089.jpg


Kurono Tokyo Toki
I nyskick. Kommer på en BoR länk som passar klockan utmärkt. Köpt NOS av mig.
Klockan kommer med ytterlåda (den stora), innerlåda och cert. Det enda som saknas en den lila duken som den följde med, därav inte fullset.
Pris: 17000kr —> 16500kr (med länk och inkl rek) SÅLD

IMG_8730Toki.jpg



Seiko SPB149J1
Limited edition. Kommer fullset. Yttliga swirls på spännet, i övrigt är klockan i nära nyskick
Pris: 10000kr —> 9500kr SÅLD

IMG_8783Seiko SPB149J1.jpg



Benyar
Har inte så mycket att skriva om den klockan annat än att den har används i några timmar.
Kommer fullset och är i bra skick.
Pris: 600kr SÅLD

IMG_8737Benyar.jpg


Tissot Seastar
Köpt av mig här på forumet. Fin skarp boett och en härlig jämn patinerad tavla. Servad för drygt ett år sedan enl förra ägaren (inga papper på det dock). I samband med service fått ett nytt glas. Mäter 35mm.
Kommer på ett enklare läderband (inte den på bild).
Pris: 1500kr SÅLD!
IMG_7113.jpg


Mildia
Sist och minst en rolig vintagare med diameter 38mm. Crownguard trots den dressade storleken ger den en mer sportig look. Kupat plexi i fint skick men inte perfekt. Overall fint skick. Inuti tickar en Unitas 6498. Datum med semiquick set. Länken på bild medföljer ej. Kommer på enklare läderband.
Pris: 800kr —> 700kr SÅLD!
IMG_8742Mildia.jpg


Philip Watch Caribbean 1000
Bakelitbezel i mycket fint skick med dekompressionstabell. Läckert patinerad tavla. Original sunburst fortfarande synlig. Kupat plexi i fint. Skruvad originalkrona. Semi-quick datum. Original och riktigt ovanlig BoR länk med både de korrekta, snedskurna ändlänkarna samt hajloggan på låset. Detta är en rätt så ovanlig modell och även ovanligare med originallänken. Klockan går fint med följande värde: Amplitude 265, +17 sek/dygn, BE 0.2ms.
Pris: 15k —> 14500kr—>14000kr SÅLD!
1669722724819.png


Hublot Service Watch
Använd ett fåtal gånger. Inga dings eller hairlines.
Pris: 4600kr —> 4300kr—> 4000kr —> 3700 inkl rek frakt SÅLD!

IMG_7114.jpg


Seiko Bullhead
Daterad till novemver 1977. Lätt i uppdraget och går fint. Kommer på en tidsenlig seiko länk.
Kockan i originalskick. Kanji/Eng dag skiva. Chronografen startar och stannar som den ska.
Amplitude 203, +5 sek/d, BE 0.2ms
Pris: 7000kr —> 6500kr SÅLD!

IMG_7102.jpg


Tusenö Shellback black date
Helt ny och fortfarande inplastad.
Pris: 7000kr ---> 6500kr SÅLD!

IMG_8786.JPG


Seiko GMT blå SSK003
Använt ett fåtal gånger. Knappt synliga swirls på spännet i övrigt i mycket fint skick. Fullset.
Pris: 4000 --> 3800kr SÅLD!

IMG_8757SSK003 Blåbär GMT.jpg


Candino Tre Kronor
En issued militärklocka som användes inom svenska militären på 60-talet?
Servad och fått nya packningar för knappt ett år sedan av forum medlem. Lätt i uppdraget och med god tidshållning. Kommer på på en tidsenlig svart pärlon nato.
Amplitude 290, -2 sek/d, BE 0.4ms
Pris 4500kr —> 4000kr SÅLD!

IMG_8747Candino Tre Kronor.jpg



Betalning sker via swish. Klockan skickas därefter. Tack KS för givande forum och annonsplats.
 

Bilagor

  • IMG_8764Squale Diver Down.jpg
    IMG_8764Squale Diver Down.jpg
    618.9 KB · Visningar: 167
  • IMG_7107.jpg
    IMG_7107.jpg
    484 KB · Visningar: 153
  • IMG_7099.jpg
    IMG_7099.jpg
    401.5 KB · Visningar: 50
Senast ändrad:
Topp