• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

16610LV

M021

Rolex
2-Faktor
Hallå,
Vad har bi för erfarenheter av föregångaren till 116610lv?

Nyanser etc..

Försöker överväga om det är värt att sätta sig i bilen i 6h tur-retur.

Kollade egentligen på 116610lv så det är utgångspunkten,
 

David

Bödeln
Superfin! Även om jag gillar 116610LV så föredrar jag originalet.

101129-Sub-Snow-2.jpg
 

twisted

Cartier
Extremt trevlig klocka! Fick äran att låna 16610LV en skön sommarnatt under semestern! Helt klart på Vill-ha listan!

sx0w0PS.jpg
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
En gång i tiden när jag attraherades av nytt och fint.... så hade jag en LV. Minns att den var trevlig.... körde den hårt i 5 år.... och spö fick den..... och kärlek....

Klart roligare än standard 16610 med fetare index och kraftigare minutvisare.....färgen på insertet blev mer än frisk fläkt...

Efter en blöt natt.... minns inget...

n9UfN9P.jpg


Bruksare...

yFjLBNh.jpg


r0biKWK.jpg


Nya kläder...

jNWQG6m.jpg
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Hallå,
Vad har bi för erfarenheter av föregångaren till 116610lv?

Nyanser etc..

Försöker överväga om det är värt att sätta sig i bilen i 6h tur-retur.

Kollade egentligen på 116610lv så det är utgångspunkten,

Grymma. Gillar faktiskt inte Hulken för fem öre, fel grön i den
 

TheKing

Cartier
Finns väl bara 116610 lv eller ;)
Tycker den vanliga med svart tavla ser ofullständig ut :confused:

Så all in på nya lvn.
Fan vad jag längtar efter min.....

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk 2
 

Fred72

Cartier
Tycker att den nya sub C gröna blir lite väl mycket, grön tavla (även om den skiftar väldigt i nyans) är väl gränsfall även om den kanske är :) än den svarta så kan det bli lite svårburet i längden.

Tycker den gamla 16610LV:n är en snygg kombination gillar den gröna nyansen på bezeln och maxitavlan.

Jag var inne på Rob och Nymans nyligen och bad dem ta fram en som de har i kassaskåpet på lagret;) men det funkade inte:stop:

När jag kom ut från Rob så stod en man och kikade i skyltfönstret, och vad har han på armen... en 16610LV jag bad att få se den och det var en Y eller F serie, precis vad jag letat efter...han var dock väl medveten om värdet och jag kom mig aldrig för att komma med ett bud, vilket jag ångrar.
//f
 
  • Like
Reactions: Zed
Om du får ett bra pris så kör men jag skulle inte betala premium för LV sedan kan du ju även köpa ett svart inlägg så har du ju det bästa av två världar, även on jag personligen hade tagit Hulken...
 

Nicklas.S

Audemars
2-Faktor
Båda är riktigt fina dinkor, men jag tycker hulken blir lite väl grön så mitt val blir Kermit.
Hade båda samtidigt ett tag, men nu är bara Kermit kvar.
116610LV011_zps6f776c08.jpg

P6220036_zpsd4a8720a.jpg
 
Topp