• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes 1675 gmt från 1977/78

Robi74

Omega
Testar vattnet lite, fattas lite pengar i kassan så jag kanske skall sälja eller byta den + pengar!

Klistrar in sälj tråden från Kiril som jag köpte klockan ifrån även hans bilder! Ser gärna att vi gör affären/bytet F2F. Jag är i Gbg men kan åka halvvägs om det behövs! Klockan är i exakt skick som bilderna visar, den svarta inserten är borta, på måndag/tisdag får jag 2st pepsi 1st ny och en faded sen får jag oxå en faded black insert så tre inserts totalt. Länken som följer med är folded jubilee från 72 mycket fin!

https://www.rolexforums.com/showthread.php?t=298649


Sälj pris är 35000kr
Byter gärna mot en datjust eller datedate stål inga two-tones tack.

Hör av er via pm tack!
 

Robi74

Omega
Sorry nej, men kan fixa ett, men blir först om två veckor kanske tre! Men den måste säljas bytas innan. Oyster länken får bli att den levereras senare i så fall.
 

Robi74

Omega
Kommer att posta nya bilder imon eftermiddag men alla nya inserts.

Dom klockorna jag ör intresserad av i byte + pengar är följande:

Rolex 14060
Rolex datejust/daydate
Rolex 5513
Tudor vintage sub/flake/modern/lugholes

Pm'a mig vad ni har så skickar jag bilder idag på klockan och imon på alla inserts.

Här är jubilee länken som följer med! Jävligt nice är den!

C8833DC4-B2C7-438C-B205-EC639E947DF8-10312-0000098E1DCE7C21_zpsb3ad68ee.jpg
 

Robi74

Omega
Efter alla pm om insert som kommer postar jag dom här bilderna på vilka som kommer på måndag respektive tisdag.


På tidsdag/onsdag kommer en faded pepsi som kag ej har kort på en.

Även det här skinbandet förljer med:
16837B78-B870-4122-99FF-179BDE8294E1-10312-000009C26152030B_zpsc3dc699e.jpg
 

Robi74

Omega
Dom här faded fat font säljs för 1000$ och mer, men man hittar dom mycket sällan!!!

Nytt pris på klockan är 40tusen ink allt ni ser på bilderna dvs klock tillbehören!
 
Topp