• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

18248 - ovanligt bra pris?

4cie

Rolex
2-Faktor
Grymt bra pris!
Är det solida eller ihåliga länkbitar på dem? Låter som att det inte är det eftersom de anger vikten till 144g.

När gick Rolex över till solida länkbitar i DD?
 
B

bonuspater

Guest
Jag har handlat ifrån uretvintage. Då klantade man sig med att skriva ut fel modellnummer. Det var dock inget jag förväntade mig annat om. Bara att handla! Du har två veckors ångerrätt, garanti 6 mån, och så vidare.

Det var däremot ganska lång leveranstid då man skickar sina klockor från Nederländerna av någon anledning.
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Nonchalant att inte kunna få ihop en korrekt annons när man säljer så dyra produkter. Hoppas att de har bättre koll på klockorna...
 
  • Like
Reactions: Wii
B

bonuspater

Guest
Hade man verkligen betygsatt kvalitén som man har gjort om den var ojämnt polerad?
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Tycker vinkel och multizoom är bra på bilderna, men ja det blir lite reflektioner som gör det svårt att tyda.
Men du..Är boetten ihålig på DD?

edit. eller var det länkbitarna du menade..

Boetten är urgröpt från insidan. Syftade på reflektionerna i bilderna ja.
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Det nedre vänstra bandhornet ser på min skärm väldigt tunt ut i jämförelse med de andra.. Kan vara vinkel/bakgrund som luras. Annars är det väl ett helt ok pris :)
 
B

bonuspater

Guest
Börjar bli allt mer och mer skeptisk till Uret. Någon här som jobbar där?
 
Topp