• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Filip Berlin

Breitling
Hej!
Jag har precis köpt mig en "riktig" klocka. Omega suverän tillverkad 1944. Älskar historien bakom den. Men jag behöver hjälp med att hitta en pålitlig sida att beställa hem läderband i krokodil.
1250_001_front.jpg

Klockan är en aning ljusare i verkligheten. Några tips?
 

Husse

Patek
Hej!
Jag har precis köpt mig en "riktig" klocka. Omega suverän tillverkad 1944. Älskar historien bakom den. Men jag behöver hjälp med att hitta en pålitlig sida att beställa hem läderband i krokodil.
1250_001_front.jpg

Klockan är en aning ljusare i verkligheten. Några tips?
Fru ur
Jag skulle kosta på den ett svart rocka, blir galet bra till tavlan!
 
Senast ändrad:

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Hej!
Jag har precis köpt mig en "riktig" klocka. Omega suverän tillverkad 1944. Älskar historien bakom den. Men jag behöver hjälp med att hitta en pålitlig sida att beställa hem läderband i krokodil.
1250_001_front.jpg

Klockan är en aning ljusare i verkligheten. Några tips?
Ska inte sitta på reptilband, säger mellanbrun häst, naturfärgad gris eller grått/sandfärgat mockaband från Fluco.
 

Husse

Patek
Tycker du? Skulle säga motsatsen, men det beror på vilken referens man har.
Låt mig uttrycka det på ett annat sätt. Min uppfattning om deras sortiment är att kvaliteten verkar hög och när jag kontaktat dem har jag fått ett trevligt, sakligt och bra bemötande!
Jag värdesätter det högt!
För mig är det inte viktigt att de har ett jättesortiment. Deras urval räcker och blir över åt mig!
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Låt mig uttrycka det på ett annat sätt. Min uppfattning om deras sortiment är att kvaliteten verkar hög och när jag kontaktat dem har jag fått ett trevligt, sakligt och bra bemötande!
Jag värdesätter det högt!
För mig är det inte viktigt att de har ett jättesortiment. Deras urval räcker och blir över åt mig!
Skulle säga de är ett trött mellanled som inte tillför något och säljer tråkiga band. Inte speciellt prisvärt för att vara internethandel heller.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Hej!
Jag har precis köpt mig en "riktig" klocka. Omega suverän tillverkad 1944. Älskar historien bakom den. Men jag behöver hjälp med att hitta en pålitlig sida att beställa hem läderband i krokodil.
1250_001_front.jpg

Klockan är en aning ljusare i verkligheten. Några tips?
Grattis till fin klocka! Fördelen med en sån tavelfärg är att lite alla möjliga band skulle kunna passa, då självklart beroende på tycke och smak, samt inte minst, på din egen förväntade bild av hur den ska se ut på din arm. Detta tycker jag personligen skulle se rätt mysigt ut på den t.ex... http://www.fruur.se/store/p/exotiska-läderband-263686/ödla-klassisk-amsterdam-756992
 
Topp