• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 1974 Seiko 6105-8110

ConElPueblo

Panerai
Pris
12500
Returpolicy
Fri retur inden for en uge
Bilder Skickat
  1. Ja
Hermed sælges en loppis-Seiko 6105-8110, som jeg har fået bragt i god working order.


thumbnail_20191215_124349.jpg

(pletterne på tavlan her på billedet er støv på glasset - der er intet IRL)

Uret blev købt tidligere i år og sendt til service hos www.thewatchbloke.co.uk kort tid efter. Jeg har haft det hjemme i nogle uger nu, og synes ikke rigtigt, at det passer så godt til min arm. De 44mm var måske lidt i overkanten :D

Det er et "ærligt" ur, der står som et godt anvendt tool watch. Bezelindlægget har fået lidt ridser og boetten bærer spor af brug, men ikke polering. Der er monteret en 19mm repro waffle strap fra Uncle Seiko, der medfølger.


thumbnail_20191215_124417.jpg


thumbnail_20191215_124452.jpg



Det er fuldt serviceret og har et års garanti fra urmageren, der har isat nye pakninger (også i kronen) og repro-glas, og alt fungerer som det skal, inkl. kronelåsen. Uret er testet vandtæt til 100m, og kvitto + billeder fra service medfølger naturligvis.
Jeg valgte ikke at få relumet skive el. visare, men det er en mulighed, hvis man vil friske udtrykket op - lige nu står den originalt, hvilket jeg selv holder af.


P1370041.jpg


thumbnail_P1370030.jpg



Uret befinder sig i Danmark, og i prisen er der inkluderet international fragt m. tracking.


Tack for plads her på KS salgsforum :)
Venligst,
Troels.
 
Topp