• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Säljes 2 st OnePlus 3 64 GB - Prisbump (7:e juni)!

mchamoun

Basic
Pris
1500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer min och frugans gamla OnePlus 3 64 GB telefoner. Bägge fungerar felfritt funktionsmässigt. Dock finns ytliga småskador på bägge telefoner och på ena är skärmen sprucken som visas enligt bild. Det tillkommer ett härdat glasskydd som jag beställde men tog mig aldrig tiden att montera det. Tanken var att applicera det härdade glaset ovanpå det spruckna orginal glaset och köra med det istället för att byta ut hela skärmen. Alternativt går det så klart att byta ut hela skärmen.
20180531_221412.jpg 20180531_221608.jpg 20180531_221615.jpg 20180531_221551.jpg 20180531_221559.jpg
Laddare för bägge telefoner och orginal låda med alla tillbehör. Fodralet är tyvärr sålt.
Bägge telefoner är olåsta och köptes från oneplus.com.
Specifikationer på telefonerna håller fortfarande idag och ett bra tag framöver. Mer detaljer på specifikationerna hittar ni här: https://www.gsmarena.com/oneplus_3-7995.php

Möter helst upp i Stockholm för att genomföra affären men kan även frakta till en extra kostnad för portot.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp