• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

200 000 kr till klockor

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Ja tack!
Brietling-transocean-chronograph-gmt-2.jpeg
 

SSL

Audemars
Skulle lätt bli en Rolex för att få upp likesen. Men annars så skulle det ba va en skön känsla att få välja fritt. Skulle tippa på 3-4 st. Nån Grand Seiko skulle vara kul.
 

DrSbaitso

Rolex
2-Faktor
Jag hade bjudit på denna i höst
tudor-630.jpg

Varit bitter när jag inte fick den och sen tröstköpt en Nomos lambda 39, IWC ingy och en vanlig BB.
lambda_39_rosegold_gebl_zeiger_raum01.jpg

Men för mig är det här sjuka pengar att köpa klockor för.
 

Equilibrium

Garth
2-Faktor
Jag hade bjudit på denna i höst
tudor-630.jpg

Varit bitter när jag inte fick den och sen tröstköpt en Nomos lambda 39, IWC ingy och en vanlig BB.
lambda_39_rosegold_gebl_zeiger_raum01.jpg

Men för mig är det här sjuka pengar att köpa klockor för.
Jag törs nästan sätta mitt huvud i pant på att forumets DIY snille @McGyver kan tillverka en dylik Tüdor åt dig.

Edit: Förtydligande, jag uppmanar ingalunda till piratkopiering på något sätt. Därför skrev jag också TÜDOR.
Det jag avsåg med inlägget var att hylla @McGyver för hans tekniska kunnande.
Admin får gärna plocka bort detta inlägg ifall jag uttryckt mig olämpligt. Trevlig helg klockvänner/väninnor :p
 
Senast ändrad:

SJ Smythe

Cartier
Skulle nog bli en (begagnad) PP Nautilus som beater och om det blir pengar över en gammal connie pie-pan i guld och fint skick som dressare.
 
Topp